Спецпроект: Український e-commerce в цифрах, фактах і картинках

Спецпроект: Український e-commerce в цифрах, фактах і картинках

Товари для малюків

Є новачок й в сегменті товарів для дітей. Місце toys.com.ua зайняв інтернетмагазин babyplus. Причому він відразу захопив солідні 13% охоплення аудиторії даного напрямку. Старожили ж ринку Антошка, Panama, Pampik, Будинок Іграшок трохи здали свої позиції. Не виключено, що через агресивну розвитку babyplus.

Причому серед охоплення в топ5 новачок рейтингу вирвався відразу на друге місце з показником 21,2%. З іншого боку, Антошка та Будинок Іграшок не класичні інтернетмагазини, а омніканальні рітейлери, тому для них Всесвітня павутина лише один з каналів продажів, і не факт, що найважливіший.

Кількість повторних візитів, а, значить і лояльної аудиторії в середньому відповідає загальним для України показникам, і з минулого року практично не змінилося.

Аналогічна ситуація і з кількістю відмовов коливання в 0,5% за рік несуттєві, тож ними можна знехтувати. Дивовижна стабільність.

Якщо основні канали входу клієнтів на інтернетмагазини дитячого одягу порівнювати з 2017м, то помітна зросла частка прямих заходів, але водночас впали переходи з пошукових систем. Тобто можна говорити, що споживачі як мінімум в ряді випадків вже знайшли «свій» магазин, і тепер шукають товар не просто в інтернеті, а на конкретному сайті онлайнрітейлера.

І в категорії товарів для дітей YouTube зумів потіснити Facebook, який раніше давав основну частку переходів на сторінки інтернетмагазинів з усіх соціальних мереж. У минулому році відеосервіс генерував 36,57% трафіку з соцмереж, а в цьому вже 48%. Очевидно, молоді батьки вважають за краще дивитися відеоогляди, а не розглядати фотографії або читати тексти.

Частка користувачів мобільних пристроїв в порівнянні з 2017м скоротилася з 71 до 60%, але все ще залишається домінуючою.

Що й не дивно, з огляду на вік основних покупців даної категорії товарів: 86% від 25 до 45 років! Решта 14% або ранні батьки, або вже бабусі та дідусі, які купують товари онукам.

Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Андрей Перевезий

Chief Information Officer

Всі статті від автора