Головна > Досвід > Маркетинг

Маркетинг

Consulting for Retail: Як виловити цінну інформацію з океану даних

Consulting for Retail: Як виловити цінну інформацію з океану даних

Топ-менеджери провідної спеціалізованої консалтингової компанії в сфері рітейлу про те, як знайти приховані можливості підвищення прибутку і навіщо роздрібним мережам впровадження інноваційних рішень по розшифровці даних про покупців.

Читати далі
Кейс ТРЦ Hollywood: як завдяки новим сервісам посилити свої позиції в регіоні

Кейс ТРЦ Hollywood: як завдяки новим сервісам посилити свої позиції в регіоні

Період пандемії для представників рітейлу та торгово-розважальних центрів здебільшого виявися не надто легким випробуванням. Утім, є компанії, для яких важкі часи стають потужним стимулом до розвитку й вдосконалення сервісу.

Читати далі
Зима близько: шість порад до сезону святкових розпродажів від агенції UAmaster

Зима близько: шість порад до сезону святкових розпродажів від агенції UAmaster

Під кінець року традиційно починається час свят і розпродажів: День холостяка, Чорна п’ятниця, а за нею – Різдво і Новий рік. Експерти інтернет-агенції UAmaster пропонують шість порад, які допоможуть рітейлерам […]

Читати далі
Незвичні механіки лояльності: п’ять кращих кейсів від KFC, Nike та інших глобальних компаній

Незвичні механіки лояльності: п’ять кращих кейсів від KFC, Nike та інших глобальних компаній

Нагородження бонусами за покупки – звична механіка заохочення постійних клієнтів. Але деякі бренди дивляться ширше і намагаються здивувати покупців, тим самим мотивуючи їх активніше брати участь у програмах лояльності.

Читати далі
Смаки аудиторії — це змінна: на чому будується SMM-стратегія мережі Епіцентр

Смаки аудиторії — це змінна: на чому будується SMM-стратегія мережі Епіцентр

Директор з реклами та маркетингу провідного гравця на ринку DIY – мережі Епіцентр К – розповідає про правила комунікації з клієнтом, стратегію просування в соцмережах та найбільш ефективний контент.

Читати далі
Достукатися до споживача: як бізнесу використати Wi-Fi у якості власного медіа

Достукатися до споживача: як бізнесу використати Wi-Fi у якості власного медіа

Налагодити комунікацію зі споживачем вчасно, коли він готовий зробити покупку, і не хвилиною пізніше – чи не найактуальніше завдання для маркетологів і відділів продаж усіх роздрібних мереж. Зробити це можливо.

Читати далі