Головна > Досвід > Маркетинг

Маркетинг

Опитування: 49% покупців техніки вибирають ціну, для 28% важлива офіційна гарантія

Опитування: 49% покупців техніки вибирають ціну, для 28% важлива офіційна гарантія

Опитування, організоване з ініціативи омніканальної мережі Фокстрот, показало, що споживачі приймають рішення про покупку на підставі ціни, а потім – за наявності гарантії на товар.

Читати далі
Дмитро Логгінов, агенція Michurin: Що таке стратегія бренду та як її визначити

Дмитро Логгінов, агенція Michurin: Що таке стратегія бренду та як її визначити

Співзасновник креативної агенції Michurin Дмитро Логгінов у своїй колонці для RAU розповідає, чому стратегічний підхід до побудови та просування бренду допоможе компаніям вижити в конкурентній боротьбі й утримати лояльність споживачів.

Читати далі
Сила соцмереж: як чернігівський ТРЦ Hollywood досягає мільйонних охватов публікацій

Сила соцмереж: як чернігівський ТРЦ Hollywood досягає мільйонних охватов публікацій

Торговельно-розважальний центр з міста з населенням менше 300 000 осіб входить в число лідерів по фоловерам в деяких соціальних мережах і досягає найбільшої залученості користувачів серед усіх ТРЦ України. Розкриваємо […]

Читати далі
Продавати з любов’ю: як онлайн-магазину впровадити тренд Н2Н

Продавати з любов’ю: як онлайн-магазину впровадити тренд Н2Н

Бренди створюють сторінки в соцмережах і виходять в онлайн, продовжуючи спілкуватися офіційною та іноді незрозумілою клієнту мовою. Їм потрібно ставати більш людяними.

Читати далі