Головна > Досвід > Маркетинг

Маркетинг

Galicia: Натуральні соки – це реальність

Galicia: Натуральні соки – це реальність

Яка ситуація склалася на українському ринку соків під час пандемії, а також як національний бренд натуральних соків прямого віджиму Galicia працює над формуванням культури споживання та відродженням віри споживачів у […]

Читати далі
Валентинка конкурентам: Сільпо зізналося в любові до інших продуктових мереж

Валентинка конкурентам: Сільпо зізналося в любові до інших продуктових мереж

Напередодні Дня всіх закоханих Сільпо за допомогою бордів висловило почуття до METRO, АТБ, Novus, Великої Кишені та інших конкурентів.

Читати далі
Катерина Огуряєва, Сільпо: Вийти за хлібом, а потрапити на виставу – як і навіщо ми дивуємо гостей наших магазинів

Катерина Огуряєва, Сільпо: Вийти за хлібом, а потрапити на виставу – як і навіщо ми дивуємо гостей наших магазинів

Маркетинг-директор Сільпо розповіла, навіщо вони проводять вистави з професійними артистами в своїх супермаркетах.

Читати далі
Поради Google: Як онлайн-відеореклама може поліпшити ефективність маркетингових кампаній

Поради Google: Як онлайн-відеореклама може поліпшити ефективність маркетингових кампаній

Три стратегії відеореклами, що базуються на досвіді успішних брендів. Ці методи допоможуть створити попит на товари бренду або задовольнити цей попит і отримати дохід

Читати далі
Складний 2020-й: коронавірус, виклики ринку та медіа-активності рітейлерів на ТБ

Складний 2020-й: коронавірус, виклики ринку та медіа-активності рітейлерів на ТБ

Хто з рітейлерів і як просував свої товари і бренди в минулому році, як змінилася активність рекламодавців в період локдауну і кризи, викликаного пандемією і численними карантинними обмеженнями.

Читати далі
Тотальна цифровізація: головні тренди digital-маркетингу і прогнози на 2021 рік

Тотальна цифровізація: головні тренди digital-маркетингу і прогнози на 2021 рік

Експерти компанії Google розповіли: на що маркетологам варто звернути увагу при плануванні активностей на цей рік, які канали будуть найзатребуваніші, і як перехід на цифрові комунікації змінить звичні маркетингові інструменти.

Читати далі