Головна > Досвід > Нові формати

Нові формати

Муркотиковий супермаркет: мережа Сільпо відкрила новий концептуальний магазин у Києві

Муркотиковий супермаркет: мережа Сільпо відкрила новий концептуальний магазин у Києві

Для концепції нового дизайнерського супермаркету команда Сільпо представила який вигляд міг би мати дім велетенського кота.

Читати далі
«Родинна ковбаска» розробляє концепт флагманського магазину

«Родинна ковбаска» розробляє концепт флагманського магазину

ТМ «Родинна ковбаска» розробляє концепт для відкриття флагманського магазину. До напрацювання ідей компанія залучає студентів львівських ВНЗ – ЛНУ ім. І. Франка та Львівської бізнес-школи Українського католицького університету.

Читати далі
Встояти перед АТБ: як закарпатський рітейлер Лечо конкурує з національними гравцями

Встояти перед АТБ: як закарпатський рітейлер Лечо конкурує з національними гравцями

Власник локального закарпатського рітейлера Лечо пройшов шлях від торгівлі на ринку до власної мережі експрес-маркетів. Як бізнесмену вдається масштабувати мережу в умовах зростаючої конкуренції.

Читати далі
Dream Store: як виглядає і що пропонує оновлений Фокстрот в київському ТРЦ Dream Town (фоторепортаж)

Dream Store: як виглядає і що пропонує оновлений Фокстрот в київському ТРЦ Dream Town (фоторепортаж)

У півтора рази більша площа, 10 000 товарів в магазині та на віртуальній полиці, фірмові зони та демо-стійки провідних виробників, зручне зонування й сервісний хаб для клієнтів – омніканальна мережа […]

Читати далі
Без бар’єрів: як виглядає новий флагман мережі Антошка в форматі openspace (+фотоогляд)

Без бар’єрів: як виглядає новий флагман мережі Антошка в форматі openspace (+фотоогляд)

Директор по операціях і розвитку мережі Антошка Іван Чівкін у своїй колонці для RAU розповів про магазин нового формату у Львові, його особливості, переваги і додаткові сервіси.

Читати далі