Головна > Персоналії

Персоналії

Дмитро Логгінов, агенція Michurin: Що таке стратегія бренду та як її визначити

Дмитро Логгінов, агенція Michurin: Що таке стратегія бренду та як її визначити

Співзасновник креативної агенції Michurin Дмитро Логгінов у своїй колонці для RAU розповідає, чому стратегічний підхід до побудови та просування бренду допоможе компаніям вижити в конкурентній боротьбі й утримати лояльність споживачів.

Читати далі
Ольга Копилова, Чорноморка: У мене є мрія – нагодувати всю Україну чорноморською рибою

Ольга Копилова, Чорноморка: У мене є мрія – нагодувати всю Україну чорноморською рибою

В ході нового випуску онлайн-програми співзасновника RAU Андрія Жука «За рамками рітейлу» засновник і співвласник мережі гастролавок Чорноморка розповіла в чому секрет успіху її закладів, як вдалося побудувати успішний бізнес […]

Читати далі
Марко Черветті, Fozzy Group: Ресторан в магазині – хороший спосіб презентації нових, незнайомих продуктів

Марко Черветті, Fozzy Group: Ресторан в магазині – хороший спосіб презентації нових, незнайомих продуктів

В ході нового випуску онлайн-програми співзасновника RAU Андрія Жука «За рамками рітейлу» бренд-шеф ресторанних проектів Fozzy Group Марко Черветті розповів про те, як управляти ресторанним бізнесом, наскільки важливо дбати про […]

Читати далі
Анна Бондарєва, Епіцентр: Плануємо відкрити 40 Галерей ДЕКО в ТРЦ в найближчі роки

Анна Бондарєва, Епіцентр: Плануємо відкрити 40 Галерей ДЕКО в ТРЦ в найближчі роки

Директор напряму ДЕКО мережі Епіцентр Анна Бондарєва про відкриття магазинів в торгово-розважальних центрах, особливості нового формату торгових точок, конкуренцію в сегменті товарів для дому та подальші плани компанії.

Читати далі
Сердар Ерсой, DeFacto: Приємно здивовані ефективністю онлайн-продажів в Україні

Сердар Ерсой, DeFacto: Приємно здивовані ефективністю онлайн-продажів в Україні

Директор з питань розвитку турецького рітейлера DeFacto про плани масштабування торгової мережі в Україні, окупність магазинів, онлайн-продажі, інновації в рітейлі та нові формати компанії.

Читати далі
Ресторатор Роман Тугашев: Зараз наш горизонт планування – один тиждень

Ресторатор Роман Тугашев: Зараз наш горизонт планування – один тиждень

В ході нового випуску онлайн-програми співзасновника RAU Андрія Жука «За рамками рітейлу» засновник проекту Ulichnaya Eda Роман Тугашев розповів про ресторанний бізнес до і після карантину, майбутнє фестивального руху, фуд-холи […]

Читати далі
Магазин з інтелектом: які інновації можна вже зараз застосувати в українському рітейлі

Магазин з інтелектом: які інновації можна вже зараз застосувати в українському рітейлі

CEO Bizerba Ukraine про сучасні тенденції в рітейлі, вподобання споживачів та автоматизацію, яка зачіпає фактично все торгове обладнання.

Читати далі
Олексій Зозуля, Фокстрот: Удвічі виросла кількість покупців, що міксують онлайн та офлайн-способи покупки

Олексій Зозуля, Фокстрот: Удвічі виросла кількість покупців, що міксують онлайн та офлайн-способи покупки

Виконавчий директор омніканальної мережі Фокстрот Олексій Зозуля про роботу компанії під час карантину, результати ребрендингу та парадигму, в якій сьогодні перебуває покупець.

Читати далі
Віталій Бєлєнький, Dybok.ua: У виграші будуть ті, хто не чекає кінця пандемії

Віталій Бєлєнький, Dybok.ua: У виграші будуть ті, хто не чекає кінця пандемії

Засновник і СЕО однієї з провідних меблевих мереж України про те, чому компанію навчив карантин, до яких цілей зараз рухається і чому запустили безкоштовну доставку меблів по всій Україні.

Читати далі