Спецпроект: Український e-commerce під мікроскопом

Спецпроект: Український e-commerce під мікроскопом

Техніка для дому

 

У цій підкатегорії ми виділили лише трьох гравців: всі інші програють по відвідуваності в кілька десятків, а то і сотень раз, і порівняння їх з трьома лідерами безглуздо. І картина відразу змінилася. Корифеї сегменту «товари для дому» – Comfy, Фокстрот та Ельдорадо мають охоплення відповідно 42,5%, 34,1% і 17,8%. Сумарно вони займають понад 94% ринку, практично не залишивши місця іншим операторам.

Помітно рівніше розподілилася і відвідуваність «трьох товстунів». Серед шанувальників лідерів сегменту 45,34% віддали перевагу Comfy, 35,53 – Фокстрот і 19,13% зупинили свій вибір на Ельдорадо.

Діаграма: Охоплення аудиторії (для збільшення зображення натисніть на нього)

Діаграма: Відвідуваність сайтів унікальними користувачами (для збільшення зображення натисніть на нього)

Якщо виключити з алгоритму підрахунки дрібних гравців ринку, то відсоток нових і тих, що повернулися, користувачів у лідерів буде практично порівну – на 0,4% різниці можна не звертати уваги.

Діаграма: Співвідношення унікальних і повторюваних користувачів (для збільшення зображення натисніть на нього)

В той же час дещо відрізняються «точки входу» клієнтів. Магазини техніки для дому на 5% випереджають ринок з органічного пошуку, контекстної реклами і переходів з e-mail розсилок, але поступаються за прямими діями, і візитами через гіперпосилання та з соцмереж.

Діаграма: Джерела трафіку (для збільшення зображення натисніть на нього)

Зате незвично велику частку в залученні користувачів у рітейлерів цієї категорії грає Facebook – на відміну від універсальних магазинів і продавців гаджетів Фокстрот, Ельдорадо та Comfy приділяють просування в самій популярній соцмережі України багато уваги. Високі показники Youtube можна пояснити, ймовірно, надуспішною рекламною кампанією Comfy з залученням групи Сан-Тропе.

Діаграма: Переходи на сайт інтернет-магазину з соціальних мереж (для збільшення зображення натисніть на нього)

При цьому якщо в співвідношенні заходів з мобільних та стаціонарних пристроїв онлайн-магазини техніки для дому демонструють середньоринкові показники, то вікова палітра їх клієнтів досить різноманітна. З одного боку, більше половини користувачів віком до 45-ти, але з іншого – їх процентну перевагу над старшими поколіннями зовсім не так відчутно, як наприклад, у випадку з продавцями гаджетів.

Діаграма: Пристрої, що використовуються користувачами для доступу в інтернет (для збільшення зображення натисніть на нього)

Діаграма: Вікова категорія користувачів (для збільшення зображення натисніть на нього)

Відрізняється в кращу сторону показник відмов. Всього 40% користувачів переривають свій візит на першій же сторінці, а 60% продовжують вивчати асортимент інтернет-магазину.

Діаграма: Відсоток відмов (для збільшення зображення натисніть на нього)

Про автора