Спецпроект: Український e-commerce в цифрах, фактах і картинках

Спецпроект: Український e-commerce в цифрах, фактах і картинках

Товари для спорту

Перше, на що варто звернути увагу в цій категорії: поява нового гравця. Замість інтернетмагазину Велопланета в топ5 найпопулярніших сайтів товарів для спорту, туризму й активного відпочинку потрапив veliki.com.ua. Але при цьому лідери помітно наростили відрив у порівнянні з минулим роком, тож, не виключено, що вже в недалекому майбутньому в даній категорії можна буде спостерігати ситуацію на зразок із інтернетмагазинами гаджетів, де безальтернативно панує Citrus.ua.

Проте, якщо брати охоплення аудиторій не в цілому по сегменту, а тільки серед топ5, то все виглядає не так песимістично: частки розділилися досить рівно. Спортмастер лідирує, але його відрив не такий катастрофічний, як у деяких інших сегментах українського ecommerce.

Ситуація з унікальними/повторюваними заходами нічим не відрізняється від середньої по Україні: трохи більше лояльної аудиторії, але й повторних візитів вистачає.

Трохи вище кількість відмов, ніж у декількох інших категорій, але, зновутаки, нічого критичного: все одно більше половини користувачів продовжують свій шлях по інтернетмагазину, а значить з деякою часткою ймовірності здійснюють покупку.

Майже половину заходів продавцям товарів для спорту та туризму приносить органічний пошук. Тобто користувачі в більшості випадків ще не знають, де саме куплять обраний товар, і готові розглянути всі можливі варіанти. Також відзначимо досить високу частку заходів з проплаченою рекламної видачі, та з соціальних мереж.

Що вражає: тільки в цій категорії в порівнянні з минулим роком зросла кількість переходів із російської соціальної мережі VKontakte з 14 до 16,5%. Чи то блокування працює неефективно, чи то клієнти цих інтернетмагазинів ніяк не розлучаться із забороненої соцмережею. В іншому нічого незвичайного: YouTube дещо потіснив Facebook, а інші соцмережі генерують мізерну кількість переходів.

Більшість користувачів все ще відвідує онлайнмагазини даної категорії із мобільних пристроїв, але частка «мобільних» клієнтів скоротилася з 66 до 52%.

Також звертає увагу вікової зріз покупців: 60% користувачів у віці від 25 до 45 років, ще 25% до 55ти. Зовсім молоді та найстарші спортом або не займаються, або покупки їм оплачують старші або молодші родичі.

Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Андрей Перевезий

Chief Information Officer

Всі статті від автора