Головна > Аналітика

Аналітика

Ажіотаж в мережі: як українські супермаркети справляються зі зростанням онлайн-покупок і попитом на доставку

Ажіотаж в мережі: як українські супермаркети справляються зі зростанням онлайн-покупок і попитом на доставку

Українські торговельні мережі констатують суттєве збільшення онлайн-замовлень. Рівень попиту перевищує поточні можливості рітейлерів, вони працюють над залученням додаткового персоналу, поліпшенням логістики і запуском нових проектів.

Читати далі
Colliers: як коронавірус вплине на торговельну нерухомість, рітейл і логістику

Colliers: як коронавірус вплине на торговельну нерухомість, рітейл і логістику

Істотне скорочення доходу девелоперів, зниження споживчої активності, порушення виробничо-збутових ланцюжків та інші наслідки пандемії коронавірусу в Україні та світі.

Читати далі
Nielsen: як пандемія коронавірусу змінить рітейл та онлайн-продажі

Nielsen: як пандемія коронавірусу змінить рітейл та онлайн-продажі

Партнер по роботі з клієнтами Nielsen Олександр Іванов про вплив коронавірусу на зростання онлайн-замовлень в Україні та світі, а також майбутні наслідки пандемії для галузі рітейлу та e-commerce.

Читати далі
А їсти хочеться завжди? Як ресторани будуть виживати без відвідувачів

А їсти хочеться завжди? Як ресторани будуть виживати без відвідувачів

Після карантину десятки закладів тільки в Києві можуть закритися, а відкладений “ефект простою” призведе до відходу з ринку ще сотні ресторанів через півроку.

Читати далі
Ціна, швидкість і досвід покупки. Як змінюються тренди сучасної торгівлі – дослідження Nielsen

Ціна, швидкість і досвід покупки. Як змінюються тренди сучасної торгівлі – дослідження Nielsen

Чого боїться і що жадає український споживач, як впливають технологічний і соціальний тренди на переваги в покупках, і за рахунок якого формату магазинів зростає сучасна торгівля в Україні.

Читати далі