Головна > Аналітика

Аналітика

Дослідження Nielsen: як змінюються споживачі в період карантину

Дослідження Nielsen: як змінюються споживачі в період карантину

Як пандемія коронавірусу змінює споживчі уподобання українців та європейських споживачів, які з цих тенденцій будуть стійкими, а які підуть на спад після завершення карантину.

Читати далі
Після анабіозу: як змінилися продажі рітейлу в перший тиждень роботи

Після анабіозу: як змінилися продажі рітейлу в перший тиждень роботи

Український ритейл повертається до роботи після двомісячного локдауна. Які результати продажів демонструють оператори різних сегментів рітейлу і чого слід очікувати в найближчому майбутньому.

Читати далі
Зростання перед обвалом: ринок техніки та електроніки в I кварталі зріс на 7%

Зростання перед обвалом: ринок техніки та електроніки в I кварталі зріс на 7%

Загальний обсяг продажів на українському ринку побутової техніки та електроніки у І кварталі 2020 року склав 23,8 млрд грн. Попри зниження продажів, cпричинене карантином в другій половині березня, ринок показав […]

Читати далі
Столик на одного: після відкриття літніх терас кількість працюючих ресторанів зросла на 18%

Столик на одного: після відкриття літніх терас кількість працюючих ресторанів зросла на 18%

Якщо 4-10 травня середній оборот ресторанів і кафе становив всього 35% від докарантинних продажів, минулого тижня працюючі заклади стали генерувати 47% від докризового обороту (за 100% взято виторг 24 лютого).

Читати далі
Торгівля після карантину: як зміняться споживачі і рітейлери після пандемії

Торгівля після карантину: як зміняться споживачі і рітейлери після пандемії

Глобальна аналітична компанія Kantar в своєму щорічному рейтингу BrandZ проаналізувала вплив пандемії COVID-19 на світовий рітейл, і спрогнозувала: хто вийде переможцем у боротьбі за покупців.

Читати далі
Все нормально, падаємо: як працює український рітейл в період карантину – дослідження Colliers

Все нормально, падаємо: як працює український рітейл в період карантину – дослідження Colliers

Консалтингова компанія Colliers International провела опитування українських рітейлерів стосовно їх роботи в період карантину, падіння товарообігів, подальших очікувань та планів розвитку. Результати виявилися невтішними.

Читати далі
Рітейл та вірус: як COVID-19 впливає на топ-10 світових споживчих трендів в 2020 році

Рітейл та вірус: як COVID-19 впливає на топ-10 світових споживчих трендів в 2020 році

Дослідницька компанія Euromonitor International визначила, як пандемія коронавіруса змінила головні тенденції на споживчому ринку, від яких залежить поведінка покупців в найближчі роки.

Читати далі