Спецпроект: Український e-commerce в цифрах, фактах і картинках

Спецпроект: Український e-commerce в цифрах, фактах і картинках

Ювелірний рітейл

В даному підсегменті вітчизняної електронної комерції теж зміни: топ5 покинули Срібний Вік і 925.ua, а увійшли e-pandora.com.ua й oniks-online.com.ua. Як і в багатьох інших секторах наростив відрив лідер Золотий Вік, а ось gold.ua і zlato.ua трохи просіли за охопленням аудиторії.

«Велика трійка» ювелірних онлайнрітейлерів України продовжує впевнено утримувати позиції, сумарно охоплюючи майже 85% аудиторії серед перших п’яти інтернетмагазинів прикрас та аксесуарів.

Причому більше половини користувачів відвідують сайти компаній більш ніж один раз на рік. За 12 місяців лояльна аудиторія зросла незначно (трохи більше 1%), але тенденція дуже радує.

У той же час зросла кількість відмов. Якщо за підсумками минулого року зі сторінки входу портали ювелірних рітейлерів покидало лише 31,29% користувачів, то в 2018-му: вже 43,1%. З іншого боку, розвиток мультиканальних продажів дозволяє припустити, що в даному випадку користувачі вибирали прикраси онлайн, а покупку здійснювали офлайн, побачивши і доторкнувшись до виробу.

Серед каналів входу явно виділяються переходи із пошукових систем та від рекламної видачі в них. Прямих заходів не так вже й багато. Різко впали переходи по посиланнях, зросло значення соцмереж.

Швидше за все, користувачі шукають товар саме в google та подібних системах, а не заходять відразу на сайтах рітейлерів. SEO та пошукова оптимізація для гравців ювелірного ринку повинна бути на першому місці.

Хоча соцмережі забезпечують всього 5% загального трафіку інтернетмагазинів прикрас та аксесуарів, забувати про них не варто. Тим більше, що на відміну від інших категорій, для ювелірних майстрів вкрай важливий Facebook. А ось YouTube в порівнянні з минулим роком, навпаки, помітно просів. У 2017-му він приносив магазинах 31% трафіку з соцмереж, а в цьому всього 22,3%. Ця тенденція відрізняється від загальноукраїнської.

Також дещо скоротилася частка користувачів, які відвідують ювелірні інтернетмагазини з мобільних пристроїв з 77 до 68% але вона все одно залишається помітно вище середньоринкової.

Серед користувачів, що заходять на інтернетмагазини ювелірних виробів, явно виділяється вікова група 25 років 34 роки. Приблизно порівну клієнтів віком 18-24, 35-44, 45-54.

Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Андрей Перевезий

Chief Information Officer

Всі статті від автора