Головна > Досвід > Міжнародний досвід

Міжнародний досвід

Топ-5 інсайтів споживацького ринку США: уроки для України

Топ-5 інсайтів споживацького ринку США: уроки для України

Які тенденції спостерігаються на найбільшому ринку світу, куди рухається роздрібна торгівля у Сполучених Штатах та чому українським компаніям варто слідкувати за поведінкою заокеанських колег.

Читати далі
Як пережити кризу: поради топ-менеджера найбільшого рітейлера світу – Walmart

Як пережити кризу: поради топ-менеджера найбільшого рітейлера світу – Walmart

Топ-менеджер мережі Sam’s Club (підрозділ Walmart) розповідає про те, як змінився попит і поведінка споживачів, які інновації впроваджує корпорація для захисту покупців в період епідемії та що можуть зробити рітейлери […]

Читати далі
Лист директора Starbucks співробітникам: Пандемія торкнулася кав’ярень по всьому світу, але і показала найкраще, що є в нас

Лист директора Starbucks співробітникам: Пандемія торкнулася кав’ярень по всьому світу, але і показала найкраще, що є в нас

Що написав президент і головний виконавчий директор Starbucks Кевін Джонсон співробітникам у зв’язку з пандемією Covid-19 у світі.

Читати далі
Гіпермаркет майбутнього: як виглядає Ашан у новому форматі LifeStore в Люксембурзі (фотоогляд)

Гіпермаркет майбутнього: як виглядає Ашан у новому форматі LifeStore в Люксембурзі (фотоогляд)

Жодних касових ліній і центральних проходів, відділ з овочами, який виглядає як ринок, винні та пивні клуби, та простір без кас – чим ще цікавий гіпермаркет Ашан в стилі “життєвого […]

Читати далі
Кава з собою: українська мережа кав’ярень Aroma Kava вийшла на ринок Білорусі

Кава з собою: українська мережа кав’ярень Aroma Kava вийшла на ринок Білорусі

Одна з найбільших в Україні кавових мереж Aroma Kava виходить на міжнародний ринок. Перша закордонна кав’ярня мережі відкрилася в столиці Білорусі – Мінську.

Читати далі
Мистецтво бездіяльності: як пивний бренд Corona працює з негативом і падінням продажів через пандемію

Мистецтво бездіяльності: як пивний бренд Corona працює з негативом і падінням продажів через пандемію

З моменту виникнення і поширення вірусу COVID-19 виник постійний потік мемів, який пов’язує коронавірус з популярним пивним брендом Corona.

Читати далі
Ідеальний шторм: як рітейлери по всьому світу залучають покупців під час пандемії

Ідеальний шторм: як рітейлери по всьому світу залучають покупців під час пандемії

Найбільш цікаві випадки організації роботи світового рітейлу в умовах епідемії коронавіруса, тотального карантину і жорстких обмежувальних заходів.

Читати далі
Де рітейлерам взяти гроші, щоб пережити кризу – досвід США

Де рітейлерам взяти гроші, щоб пережити кризу – досвід США

В останній тиждень березня 100 рітейлерів в США закрили свої магазини, оскільки країна бореться з пандемією. Тепер їх головне завдання – залишитися на плаву під час кризи.

Читати далі