Головна > Досвід > Міжнародний досвід

Міжнародний досвід

56% споживачів зацікавлені в соціальних ініціативах бренду в період карантину

56% споживачів зацікавлені в соціальних ініціативах бренду в період карантину

56% споживачів раді чути про те, як бренди допомагають громадам в розпал спалаху коронавірусу, відзначає дослідження Американської асоціації рекламних агентств (4A’S) і платформи Suzy.

Читати далі
Яким буде український продуктовий рітейл в розпал кризи – досвід Китаю

Яким буде український продуктовий рітейл в розпал кризи – досвід Китаю

До чого варто готуватися українському продуктовому ритейлу в пік епідемії. Покрокова інструкція для торгових мереж, заснована на досвіді Китаю.

Читати далі
Хітлайн на найбільшій виставці для рітейлу EuroShop 2020 (фото та відео)

Хітлайн на найбільшій виставці для рітейлу EuroShop 2020 (фото та відео)

40 моделей вітрин, які відповідають сучасним тенденціям світового рітейлу, з екологічними й енергозберігаючими технологіями Хітлайн представив на всесвітній виставці в цьому році.

Читати далі
Aisberg на EuroShop-2020: Ергономіка, кастомізація та екологія

Aisberg на EuroShop-2020: Ергономіка, кастомізація та екологія

Компанія Aisberg, український виробник холодильного обладнання, в 5-й раз презентувала свою Техніку Ефективної Торгівлі на провідному форумі для роздрібної торгівлі EuroShop в Німеччині.

Читати далі
Прихована загроза: шість ключових факторів ризику для сучасного рітейлу

Прихована загроза: шість ключових факторів ризику для сучасного рітейлу

Міжнародна компанія з управління ризиками Marsh представила своє дослідження ключових тенденцій і чинників, які несуть загрозу рітейлу в 2020 році.

Читати далі
Нові форми: 11 головних трендів в дизайні упаковки в 2020 році

Нові форми: 11 головних трендів в дизайні упаковки в 2020 році

Цей рік може стати проривним у сфері нового дизайну упаковки для різних товарів, яка допомагає брендам виділитися серед конкурентів. Marketing Media Review зібрав топ-тренди в дизайні упаковки, актуальні в 2020 […]

Читати далі