Головна > Досвід > Міжнародний досвід

Міжнародний досвід

Магазин на автопілоті: яким буде роздріб без касирів і продавців

Магазин на автопілоті: яким буде роздріб без касирів і продавців

Як розвивається технологія “безпілотних“ магазинів, коли клієнт сам вибирає і оплачує товар без допомоги продавців, консультантів і касирів за кордоном, в чому її переваги і недоліки, і чи здатна вона […]

Читати далі
Помилка маркетолога: 13 прикладів як витратити мільйони доларів і тільки нашкодити своєму бренду

Помилка маркетолога: 13 прикладів як витратити мільйони доларів і тільки нашкодити своєму бренду

Fiat, KFC, Energizer, Domino’s, Coca-Cola, Dove і навіть McDonald’s – і світові корпорації з мільярдними оборотами і колосальним штатом рекламістів і маркетологів не застраховані від гучних провалів, фінансових і репутаційних […]

Читати далі
Представниця покоління Z Соня Рашкован: Ми інші! Або як рітейлерам зробити з “зумерів” покупців

Представниця покоління Z Соня Рашкован: Ми інші! Або як рітейлерам зробити з “зумерів” покупців

У чому відмінності покоління Z від інших поколінь, на що звертають увагу зумери при виборі бренду або магазину для покупки, як можна залучити їх до покупки, і де докласти максимальних […]

Читати далі
Три головних принципи для успішного переходу в онлайн – кейс

Три головних принципи для успішного переходу в онлайн – кейс

Як класичний офлайн-рітейлер товарів для сну в період карантинних обмежень зумів успішно переорієнтуватися на онлайн і втричі збільшити продажі в інтернеті.

Читати далі
Приклади кращих: топ-25 рітейлерів в онлайн-торгівлі Європи

Приклади кращих: топ-25 рітейлерів в онлайн-торгівлі Європи

Серед 1000 рітейлерів Європи експерти RetailX виділили 6 лідерів і 19 провідних компаній, які домоглися видатних результатів в епоху пандемії, коли різко змінилася поведінка покупців.

Читати далі
Перед закриттям: що цікаво споживачам напередодні другого тотального локдауна

Перед закриттям: що цікаво споживачам напередодні другого тотального локдауна

Безпека, інновації, знижки та дистанційні покупки – покупці вже почали готуватися до майбутнього закриття всіх непродуктових магазинів і торгово-розважальних центрів.

Читати далі
Вражай і володарюй: тренди оформлення в рітейлі

Вражай і володарюй: тренди оформлення в рітейлі

Через нові епідеміологічних обмежень ринок рітейлу чекає більш тривале відновлення. Як візуальне оформлення магазинів може допомогти залучити клієнтів в цей непростий час.

Читати далі
Досвід тисячі рітейлерів Європи: від чого залежить ефективність онлайн-торгівлі

Досвід тисячі рітейлерів Європи: від чого залежить ефективність онлайн-торгівлі

Дослідження роботи провідних європейських компаній сфери рітейла проводилося під час першого локдауна навесні 2020 року, але зберігає актуальність і під час другого закриття бізнесу на жорсткий карантин.

Читати далі