Головна > Досвід > Інновації

Інновації

Системи автоматизації: які бувають види і як вибрати програму для ресторану
Системи автоматизації: які бувають види і як вибрати програму для ресторану

Сучасному ресторану не обійтися без автоматизації процесів. Програма для обліку допомагає вести склад, контролювати фінансові звіти та аналізувати статистику продажів ресторану.

Читати далі
Вісім кроків в майбутнє: як створити ідеальний магазин – рекомендації Sensormatic
Вісім кроків в майбутнє: як створити ідеальний магазин – рекомендації Sensormatic

Використання штучного інтелекту та інших технічних новинок може підвищити ефективність роботи магазинів. Але без чіткого плану і економічного обгрунтування впровадження нововведень гроші можуть виявитися витраченими даремно.

Читати далі
Amazon виходить на локальний ринок: як реагувати місцевим гравцям e-commerce
Amazon виходить на локальний ринок: як реагувати місцевим гравцям e-commerce

Amazon прагне домінувати у всіх областях роздрібної торгівлі, на який ринок би він не виходив. Але є кілька конкурентних стратегій, які допоможуть вижити на одному ринку з ним.

Читати далі
Як за 15 хвилин почати підписувати електронні договори. Кейс маркетплейса Епіцентр і сервісу Вчасно
Як за 15 хвилин почати підписувати електронні договори. Кейс маркетплейса Епіцентр і сервісу Вчасно

Дмитро Хорунжий, керівник операційного підрозділу компанії Епіцентр М, розповів про процес переходу на безпаперовий обіг, причини і наслідки відмови від паперу.

Читати далі
Відпуск товарів 18+ через КСО та онлайн-портали: потенційні загрози та превентивні методи боротьби з ними
Відпуск товарів 18+ через КСО та онлайн-портали: потенційні загрози та превентивні методи боротьби з ними

Генеральний директор Secnet EECA Олександр Сабанюк про те, як працює автоматична система верифікації віку покупця в системах самообслуговування при купівлі товарів категорії 18+.

Читати далі
Crypto CRM: крок на зустріч покупцеві, токени лояльності та відчужувані маркетингові активи
Crypto CRM: крок на зустріч покупцеві, токени лояльності та відчужувані маркетингові активи

Які можливості відкриваються для роздрібних брендів і для їх клієнтів, якщо будувати персоналізований маркетинг за допомогою інструментів, які працюють з використанням сучасних технологій, таких, наприклад, як блокчейн і смарт-контракти.

Читати далі
Retail hacks by Arricano: Діджиталізація в юридичному департаменті – між новими KPIs і консервативними контраргументами «навіщо»
Retail hacks by Arricano: Діджиталізація в юридичному департаменті – між новими KPIs і консервативними контраргументами «навіщо»

У своїй колонці для RAU Віталій Невінчаний, директор юридичного департаменту Arricano, ділиться досвідом впровадження інновацій в роботу свого підрозділу, розповідає про особливості цього процесу та певний спротив, який зустрічають будь-які […]

Читати далі
JOYKIS – перша інноваційна еко-акція з доповненою реальністю в супермаркетах України
JOYKIS – перша інноваційна еко-акція з доповненою реальністю в супермаркетах України

Регіональні лідери рітейлу України запустили першу інноваційну еко-акцію лояльності JOYKIS з доповненою реальністю (AR), підтримавши глобальний тренд турботи про навколишнє середовище.

Читати далі