Головна > Досвід > Інновації

Інновації

Amazon відкрив магазин без персоналу чи кас у новому форматі, а також використовує роботів для видачі онлайн-замовлень

Amazon відкрив магазин без персоналу чи кас у новому форматі, а також використовує роботів для видачі онлайн-замовлень

Гігант онлайн-торгівлі Amazon відкрив перший продуктовий супермаркет без кас і представить роботизовані зони у своїй новій мережі фізичних продуктових магазинів.

Читати далі
Інновації та сервіс: як McDonald’s Україна змінює клієнтський досвід

Інновації та сервіс: як McDonald’s Україна змінює клієнтський досвід

Директор з маркетингу компанії McDonald’s Україна Ольга Васильєва про нововведення та інновації, впровадження доставки та обслуговування в ресторанах, а також фактори успіху компанії в країні та на глобальному рівні.

Читати далі
Кейс мережі Добра Крамниця: як за допомогою програм оптимізувати поличний простір

Кейс мережі Добра Крамниця: як за допомогою програм оптимізувати поличний простір

Олександр Білоусько, консультант з впровадження систем мерчандайзингу, ABM Shelf, розповідає, що дає автоматизація мерчандайзингу, і які рішення і вигоди це принесло мережі мінімаркетів Добра Крамниця.

Читати далі
Без паперу: як впровадження електронної ТТН вплине на рітейл і логістику

Без паперу: як впровадження електронної ТТН вплине на рітейл і логістику

Наприкінці 2019 року Мінінфраструктури оголосило про старт експериментального проекту створення єдиної бази даних електронних товарно-транспортних накладних (е-ТТН). Антон Скоков, керівник сервісу обміну електронними документами “Вчасно” розповів, яка мета експерименту та […]

Читати далі
ТРЦ Retroville першим в Україні впровадить технологію, що дозволяє аналізувати поведінку покупців

ТРЦ Retroville першим в Україні впровадить технологію, що дозволяє аналізувати поведінку покупців

У квітні в Києві відкриється торгово-розважальний центр Retroville – перший в Україні life-style центр, який об’єднує всі популярні формати в одному місці: дозвілля, спорт, розваги, шопінг.

Читати далі
Дмитро Костик, Kodisoft: Зараз наша компанія оцінюється у $50 млн

Дмитро Костик, Kodisoft: Зараз наша компанія оцінюється у $50 млн

Засновник і керівник українського виробника інтерактивних столів про перспективи ринку, попит на продукцію, особливості розвитку компанії та основних замовників.

Читати далі
Технологічний прорив: як змінюється Salateira та її бізнес-модель

Технологічний прорив: як змінюється Salateira та її бізнес-модель

Співзасновник мережі ресторанів Salateira Олександр Савілов про можливість краху компанії на ранньому етапі роботи, болючу але необхідну трансформацію, а також про можливість відірватися від конкурентів за рахунок підвищення технологічності бізнесу.

Читати далі
Наші технології: український виробник світлодіодних продуктів підкорює Україну та Європу

Наші технології: український виробник світлодіодних продуктів підкорює Україну та Європу

По всій Україні щомісяця відкриваються нові супермаркети, торговельні центри, спортивні майданчики, з’являються брендові магазини, ресторани, клуби. Кожен із брендів прагне виділитися серед інших.

Читати далі