Точки зростання брендів в інтерактивній рекламі. Новий потенціал captive audience У сфері дозвілля вже другий рік у Києві успішно працює інтерактивний фуд-корт, який приваблює відвідувачів та... ІнноваціїНовини 14 Січень 2025 401
Володимир Шалигін, сервіс Вчасно: Автоматизація знижує витрати та в підсумку може привести до економії 60-80% Керівник сервісу “Вчасно.EDI” про можливості пришвидшення обробки документів у сфері ритейлу, скорочення... ІнноваціїНовини партнерів 13 Січень 2025 357
Штучний інтелект проаналізував 50 000 розмов компаній з клієнтами: яких помилок найчастіше припускаються менеджери Платформа Ringostat (входить у Netpeak Group) першою в Україні провела дослідження, використовуючи штучний інтелект для аналізу... ІнноваціїАналітика 10 Січень 2025 325
Як ПРРО забезпечують безперебійну роботу магазинів: досвід мережі Антошка та Вчасно Іван Чивкін, директор з операцій і розвитку Антошка та Євген Кушнірчук, керівник програмного сервісу для бізнесу... ІнноваціїНовини партнерів 9 Січень 2025 306
Фокстрот за партнерства з Foxteam Digital увійшов до топ-30 чемпіонів з диджиталізації Перше дослідження диджитал-практик серед 203 компаній, що працюють на українському ринку, провели Forbes Ukraine та KPMG в... E-commerceІнновації 7 Січень 2025 244
Як українському ритейлу долати кризу нестачі працівників (+презентація) Весь український ритейл має спільну проблему у повномасштабне вторгнення – дефіцит кадрів. Через нестачу людей,... Best RAU SummitHR 6 Січень 2025 320
Майбутнє вже тут: як перестати турбуватися про фіскалізацію оплат з еквайринг Сheckbox by RozetkaPay Комерційний директор платіжного сервісу RozetkaPay Олексій Миропольський та співзасновник та CEO Checkbox, Dubidoc, Navkolo Андрій... Best RAU SummitІнновації 27 Грудень 2024 619
Кондитерський дім Вацак постачає продукцію у 55 торговельних точок в Україні через сервіс EDIN Market Електронна пошта, месенджери, дзвінки — класична схема отримання замовлень постачальником від торгових точок. Як... ІнноваціїНовини компаній 24 Грудень 2024 1654
Юрій Кудлик, Епіцентр: Нові сервіси в Епіцентр Help-Bot з’являються за декілька днів чи навіть годин від початку розробки Директор департаменту онлайн-продажів та клієнтського сервісу компанії Епіцентр Юрій Кудлик про нові технології, які... E-commerceІнновації 20 Грудень 2024 1086
Фокстрот розширив сервіс з обслуговування нечуючих покупців до 30 магазинів Ще у 10 магазинах мережі підключили спеціалізований сервіс з обслуговування покупців з порушенням слуху. ІнноваціїНовини партнерів 5 Грудень 2024 293
Організували роботу магазинів під час блекаутів навіть без генератора: досвід мережі Чистенько Під час відключень світла бізнес вже звик працювати з генераторами чи акумуляторами. Однак, деякі приміщення не мають... ІнноваціїНовини партнерів 3 Грудень 2024 485
Три в одному: нестандартні рішення для нового сайту національної мережі Агромат CEO компанії Uaitlab Микита Заднепровський про те, як вдалося зробити сайт компанії багатофункціональним, зручним для... E-commerceІнновації 2 Грудень 2024 396