Спецпроект: Український e-commerce під мікроскопом

Спецпроект: Український e-commerce під мікроскопом

Портативна електроніка, гаджети, аксесуари

Ще більш помітний лідер присутніх серед магазинів, що пропонують своїм клієнтам гаджети та аксесуари. Відрив Цитрус від переслідувачів просто непристойний – 73,4% охоплення користувачів серед аудиторії даного сегмента e-commerce говорить сам за себе.

Конкуренти безнадійно програють як за охопленням аудиторії, так і за відвідуваністю – сумарно вони навіть не змогли зібрати 10% унікальних користувачів інтернету, заглянувших на хоч один з порталів цих п’яти рітейлерів.

Діаграма: Охоплення аудиторії (для збільшення зображення натисніть на нього)

Діаграма: Відвідуваність сайтів унікальними користувачами (для збільшення зображення натисніть на нього)

Причому в даній категорії аудиторія дещо більш стабільна: 58% повторюваних користувачів проти 42% «одноразников». Можливо, це і пояснює настільки високі показники Цитрус.

Діаграма: Співвідношення унікальних і повторюваних користувачів (для збільшення зображення натисніть на нього)

Джерела трафіку для інтернет-магазинів гаджетів в цілому збігаються із середньоринковими. Хіба що в два рази менше клієнтів приходить за допомогою e-mail розсилок, і дещо більше – за допомогою гіперпосилань на інших порталах. Інші показники цілком порівнянні.

Діаграма: Джерела трафіку (для збільшення зображення натисніть на нього)

А ось картина із залученням покупців з соцмереж набагато ближче до універсальних інтернет-магазинів – основний потік користувачів надходить з Youtube. Знову-таки, з-за того, що відеоогляди часто цікавіші потенційним клієнтам, ніж навіть хороші статичні зображення.

Діаграма: Переходи на сайт інтернет-магазину з соціальних мереж (для збільшення зображення натисніть на нього)

Зате за таким показником – використовуваних пристроїв – показники даного сегмента знову повертаються до середніх по ринку: більше двох третин користувачів заходять з мобільних пристроїв.

Що цілком логічно пояснюється середнім віком клієнтів магазинів гаджетів і аксесуарів: три чверті з них молодше 45 років.

Діаграма: Пристрої, що використовуються користувачами для доступу в інтернет (для збільшення зображення натисніть на нього)

Діаграма: Вікова категорія користувачів (для збільшення зображення натисніть на нього)

Кількість відмов у цілому не здивувала і ідентично цим показником універсальним інтернет-магазинам.

Діаграма: Відсоток відмов (для збільшення зображення натисніть на неї)

Про автора