Спецпроект: Український e-commerce в цифрах, фактах і картинках

Спецпроект: Український e-commerce в цифрах, фактах і картинках

Косметика та drogerie

Деякі зміни й в цьому сегменті. Найбільша офлайнова мережу магазинів для краси і здоров’я EVA почала підкорювати і простори інтернета. Та відразу домоглася охоплення в 4,3% від всієї активної аудиторії даного напрямку. З огляду на, що у всіх інших гравців ринку охоплення впали гарний показник.

В той же час серед топ5 є лідер, які категорично відмовляється здавати позиції makeup.ua. З «великої п’ятірки» він власноруч охоплює 61% аудиторії, тому іншим наблизитися до нього буде проблематично. Однак в цілому позиції та охоплення рітейлерів товарів для краси не змінилися тільки замість letu.ua в топ5 увійшла EVA.

Лояльності покупців інтернетмагазинів drogerie можуть позаздрити багато хто 63% повторних візитів, що помітно вище, ніж в середньому по ринку. Нехай за рік цей показник виріс і незначно (на 1%), але в даному випадку стабільність ознака класу.

Порівняно невисока й кількість відмов 40,6%. За рік вона зросла на 1,7%, але приводів для занепокоєння у продавців косметики та предметів гігієни все ще немає.

Основні канали входу традиційні: органічний пошук і прямі заходи. В сумі вони дають 64% трафіку. Як у всіх українських онлайнрітейлерів різко впали переходи по посиланнях, розміщених на інших порталах (з 17 до 4%), що зайвий раз доводить, що час банерної реклами та кроспосилань вже в минулому.

Левову частку переходів з соціальних мереж онлайнрітейлерам сегмента drоgerie приносить Facebook. У їхньому випадку це найефективніший інструмент залучення споживачів на сайт.

Користувачів мобільних пристроїв в порівнянні з 2017м стало менше: 57% проти 71%, але вони все ще переважають. Цікаво, чи збережеться тренд зниження ролі mcommerce, або це разове явище, викликане тим, що покупці не задоволені зручністю та функціоналом мобільних версій інтернетмагазинів?

Вікова палітра покупців інтернетмагазинів косметики та товарів для здоров’я досить різноманітна. Практично всі споживачі в тому чи іншому випадку купують різні категорії продукції онлайн.

Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Андрей Перевезий

Chief Information Officer

Всі статті від автора