Головна > Досвід > Історія вихідного дня

Історія вихідного дня

Поки всі вдома: як бренди закликають тримати дистанцію під час епідемії

Поки всі вдома: як бренди закликають тримати дистанцію під час епідемії

Всі. Свої стали “Всі. Вдома”, Lamoda тепер “Ladoma”, у Епіцентр і АТБ-маркет – дистанція, а McDonald’s Україна розсунув свої “золоті арки”: як ще бренди підтримали “логотипний” флешмоб в умовах пандемії […]

Читати далі
Тут кують рітейл: рецензія на книгу “Мистецтво роздрібної торгівлі” Річарда Геммонда

Тут кують рітейл: рецензія на книгу “Мистецтво роздрібної торгівлі” Річарда Геммонда

Про що пише Річард Геммонд і чи варто читати книгу «Мистецтво роздрібної торгівлі. Передові ідеї та стратегії від найуспішніших торгових компаній світу».

Читати далі
50 з половиною ідей: рецензія на книгу “Думай, як Amazon. Як стати лідером у цифровому світі: 50 1/2 ідей”

50 з половиною ідей: рецензія на книгу “Думай, як Amazon. Як стати лідером у цифровому світі: 50 1/2 ідей”

Які рекомендації з практики Amazon дає її колишній виконавчий директор Джон Россман і чи варто читати книгу “Думай, як Amazon. Як стати лідером у цифровому світі: 50 ідей 1/2”?

Читати далі