Головна > Досвід > Історії компаній

Історії компаній

Засновник Brain Source: Вклали в бізнес $2000, а в 2018-му увійшли до 1000 найбільших платників податків України

Засновник Brain Source: Вклали в бізнес $2000, а в 2018-му увійшли до 1000 найбільших платників податків України

Засновник міжнародної рекрутингової компанії Brain Source про старт і розвиток бізнесу, експансію на міжнародні ринки, фактори успіху в підприємництві та власну бізнес-філософію.

Читати далі
Встояти перед АТБ: як закарпатський рітейлер Лечо конкурує з національними гравцями

Встояти перед АТБ: як закарпатський рітейлер Лечо конкурує з національними гравцями

Власник локального закарпатського рітейлера Лечо пройшов шлях від торгівлі на ринку до власної мережі експрес-маркетів. Як бізнесмену вдається масштабувати мережу в умовах зростаючої конкуренції.

Читати далі
Двадцятий пішов: топ-20 цікавих фактів про компанію Нова пошта

Двадцятий пішов: топ-20 цікавих фактів про компанію Нова пошта

Як починався бізнес Нова пошта, які успіхи та невдачі були на її шляху, та як двом студентським друзям вдалося побудувати одну з найуспішніших українських компаній.

Читати далі
Співзасновники Spell: ми перші, хто масштабує крафтове виробництво шоколаду в Україні

Співзасновники Spell: ми перші, хто масштабує крафтове виробництво шоколаду в Україні

Співзасновниця бренду Spell Олександра Анцюнас про те, чи складно розвивати шоколадний бізнес в Україні і як маленькому крафтовому бренду вдалося вийти в топові роздрібні мережі країни.

Читати далі
Від макулатури і касет до мережі Мегамаркет і ТРЦ Cosmopolite Multimall: як будував бізнес Олег Вишняков

Від макулатури і касет до мережі Мегамаркет і ТРЦ Cosmopolite Multimall: як будував бізнес Олег Вишняков

Олег Вишняков – український бізнесмен, співзасновник мережі магазинів Мегамаркет, РЦ Ультрамарин, ТРЦ Космополіт, готелів та офісних центрів у Польщі, Латвії та Грузії про свій шлях у бізнес.

Читати далі
Історія іграшок: як Lego стала не тільки виробником, але й рітейлером

Історія іграшок: як Lego стала не тільки виробником, але й рітейлером

Завдяки чому виробник легендарного пластмасового конструктора смог не збанкрутувати в 90-ті, пережити засилля відеоігор і глобальне падіння продажів у 2016-му, а в підсумку побудувати успішну роздрібну мережу на чотирьох континентах.

Читати далі
У потрібний час у потрібному форматі: що дозволило АТБ стати №1 в українському рітейлі

У потрібний час у потрібному форматі: що дозволило АТБ стати №1 в українському рітейлі

П’ять причин, завядки яким всеукраїнська продуктова мережа зі штаб-квартирою у Дніпрі змогла стати найбільшою компанією сфери торгівлі в країні.

Читати далі
Провал операції: чому деякі західні рітейлери зазнали невдачі в Китаї

Провал операції: чому деякі західні рітейлери зазнали невдачі в Китаї

Багатьом міжнародним компаніям величезний і динамічний роздрібний ринок Піднебесної здається дуже привабливим. Але далеко не у всіх виходить закріпитися на ньому: негативних прикладів теж вистачає в надлишку.

Читати далі