Головна > Досвід > Історії компаній

Історії компаній

Співвласник мережі «Молоко від фермера»: За час карантину відкрили 18 магазинів

Співвласник мережі «Молоко від фермера»: За час карантину відкрили 18 магазинів

Засновник мережі магазинів Молоко від фермера Тарас Мороз в ході нового випуску онлайн-програми «За рамками рітейлу» розповів про те, як інтегрувати кафе в магазин і чому споживач вибирає вузькоспеціалізований ритейл.

Читати далі
Вирости з пелюшок: як український виробник дитячого одягу Bembi став лідером ринку

Вирости з пелюшок: як український виробник дитячого одягу Bembi став лідером ринку

Яким чином українському виробнику дитячого одягу під ТМ Bembi вдається успішно працювати в країні та на зарубіжних ринках, як компанія переживає карантин та спад продажів, а також за рахунок чого […]

Читати далі
Випереджаючи Amazon і Walmart: секрети успіху сервісу доставки продуктів Instacart

Випереджаючи Amazon і Walmart: секрети успіху сервісу доставки продуктів Instacart

За рахунок чого компанія Instacart стала найбільш швидкозростаючим гравцем на американському ринку доставки продуктів і успішно конкурує з такими гігантами рітейлу, як Amazon, Walmart і Target.

Читати далі
Від сімейної справи до бізнесу з оборотом в мільйони доларів – історія компанії CPG

Від сімейної справи до бізнесу з оборотом в мільйони доларів – історія компанії CPG

Засновник та генеральний директор української facility-компанії The Cleaning Pro Group розповідає про те, як невеличкому локальному проекту вдалося за два роки зрости до компанії з місячним оборотом у $700 000.

Читати далі
Засновник Brain Source: Вклали в бізнес $2000, а в 2018-му увійшли до 1000 найбільших платників податків України

Засновник Brain Source: Вклали в бізнес $2000, а в 2018-му увійшли до 1000 найбільших платників податків України

Засновник міжнародної рекрутингової компанії Brain Source про старт і розвиток бізнесу, експансію на міжнародні ринки, фактори успіху в підприємництві та власну бізнес-філософію.

Читати далі
Встояти перед АТБ: як закарпатський рітейлер Лечо конкурує з національними гравцями

Встояти перед АТБ: як закарпатський рітейлер Лечо конкурує з національними гравцями

Власник локального закарпатського рітейлера Лечо пройшов шлях від торгівлі на ринку до власної мережі експрес-маркетів. Як бізнесмену вдається масштабувати мережу в умовах зростаючої конкуренції.

Читати далі
Двадцятий пішов: топ-20 цікавих фактів про компанію Нова пошта

Двадцятий пішов: топ-20 цікавих фактів про компанію Нова пошта

Як починався бізнес Нова пошта, які успіхи та невдачі були на її шляху, та як двом студентським друзям вдалося побудувати одну з найуспішніших українських компаній.

Читати далі
Співзасновники Spell: ми перші, хто масштабує крафтове виробництво шоколаду в Україні

Співзасновники Spell: ми перші, хто масштабує крафтове виробництво шоколаду в Україні

Співзасновниця бренду Spell Олександра Анцюнас про те, чи складно розвивати шоколадний бізнес в Україні і як маленькому крафтовому бренду вдалося вийти в топові роздрібні мережі країни.

Читати далі