Головна > Досвід > Історії компаній

Історії компаній

Від торгівлі на ринку до власних заводів: як Епіцентр став найбільшим у країні продавцем плитки
Від торгівлі на ринку до власних заводів: як Епіцентр став найбільшим у країні продавцем плитки

Керівник напрямку “Покриття для підлоги “компанії Епіцентр Олег Шкаровський про старт і розвиток цього сегменту, темпи зростання продажів у мережі, а також про відкриття власних заводів і плани завоювання лідерства […]

Читати далі
Історія Nike: як продавець взуття побудував бренд на мільярд доларів
Історія Nike: як продавець взуття побудував бренд на мільярд доларів

Згідно з міжнародними рейтингами, Nike входить в десятку найдорожчих брендів світового рітейлу. Детальна історія про те, як з божевільної ідеї на світ з’явився найдорожчий у світі спортивний бренд.

Читати далі
Олександр Гудков, Гудфуд Вдома: До кінця року хочу відкрити десять фірмових магазинів
Олександр Гудков, Гудфуд Вдома: До кінця року хочу відкрити десять фірмових магазинів

Як Олександр Гудков під час пандемії переорієнтував свій бізнес з сегмента В2В в сегмент В2С, знайшов свою нішу в food-рітейлі і відкрив перший фірмовий магазин.

Читати далі
Олег Трембіцький, CEO Fashion Logistics: Вузька спеціалізація дозволяє виграти в швидкості і вартості обробки замовлень
Олег Трембіцький, CEO Fashion Logistics: Вузька спеціалізація дозволяє виграти в швидкості і вартості обробки замовлень

Засновник і керівник 3PL-оператора для fashion-рітейлу про переваги роботи у вузькому сегменті, способи підвищення ефективності складу, роботу з поверненнями, перевірку товарів по фотографії та впровадження інновацій в складську логістику.

Читати далі
Леонід Погребняк, Золотий Вік: Вважаю, що на ювелірному ринку залишиться 4-5 мережевих гравців
Леонід Погребняк, Золотий Вік: Вважаю, що на ювелірному ринку залишиться 4-5 мережевих гравців

Генеральний директор Union group про рекламну кампанію для бренду “Золотий Вік” з Володимиром Зеленським, розвиток ювелірних брендів групи (Золотий вік, Золота країна, Срібна країна і інші), а також про тренди […]

Читати далі
В епіцентрі бізнесу: які торговельні напрямки та підприємства розвиває група Епіцентр К
В епіцентрі бізнесу: які торговельні напрямки та підприємства розвиває група Епіцентр К

До складу бізнес-імперії Галини та Олександра Герег входить чимало різноманітних компаній, хоча найбільш відома вона саме флагманською мережею торговельних центрів. Аналізуємо, що ще включає в себе найбільший рітейлер України.

Читати далі