Головна > Досвід > Історії компаній

Історії компаній

Володарі техно-рітейлу: кому належать топ-10 найбільших мереж магазинів техніки та електроніки України

Володарі техно-рітейлу: кому належать топ-10 найбільших мереж магазинів техніки та електроніки України

Аналітика українського рітейлу сегмента техніки та гаджетів: які компанії розвивають найбільші мережі магазинів побутової техніки та електроніки в Україні, та хто їх власник.

Читати далі
Олексій Кравець, Море Пива: На будь-який бізнес важливо дивитися з точки зору інвестора

Олексій Кравець, Море Пива: На будь-який бізнес важливо дивитися з точки зору інвестора

Співзасновник найбільшої в Україні мережі магазинів Море Пива про те, як вирости з маленької торгової точки і масштабуватися у великий бізнес

Читати далі
20 років на рибалці: як створювалася та розвивалася найбільша спеціалізована мережа рибальських магазинів Flagman

20 років на рибалці: як створювалася та розвивалася найбільша спеціалізована мережа рибальських магазинів Flagman

Дмитро Тимченко, керівник роздрібної мережі магазинів Flagman про те, коли з’явилася ідея відкривати спеціалізовані магазини, про етапи розвитку компанії, про розширення асортименту та збільшення географічного охоплення, а також про особливості […]

Читати далі
Великий апетит: найповніша історія злиттів і поглинань в українському продуктовому рітейлі

Великий апетит: найповніша історія злиттів і поглинань в українському продуктовому рітейлі

Як правило рітейлери стають жертвою конкурентів в періоди економічних криз, в результаті корпоративних конфліктів або помилкової стратегії розвитку.

Читати далі
Олександр Машкін, Papashon: Півроку живемо в стресі – постійно потрібно рятувати ситуацію

Олександр Машкін, Papashon: Півроку живемо в стресі – постійно потрібно рятувати ситуацію

Засновник мережі розважальних комплексів Papashon і парків дитячих розваг Papashon Kids Олександр Машкін розповідає про те, як пандемія мало не вбила бізнес, про відхід покупців з ТРЦ і нові принципи […]

Читати далі
Провал операції: хто із зарубіжних продуктових мереж не зміг закріпитися в Україні й чому

Провал операції: хто із зарубіжних продуктових мереж не зміг закріпитися в Україні й чому

Росіяни, німці, австрійці, голландці та естонці – продуктові мережі з цих країн намагалися вийти на український ринок. І зазнали невдачі, підтвердивши, що «чужих тут не люблять». Розповідаємо історії виходу і […]

Читати далі