Головна > Досвід

Досвід

56% споживачів зацікавлені в соціальних ініціативах бренду в період карантину

56% споживачів зацікавлені в соціальних ініціативах бренду в період карантину

56% споживачів раді чути про те, як бренди допомагають громадам в розпал спалаху коронавірусу, відзначає дослідження Американської асоціації рекламних агентств (4A’S) і платформи Suzy.

Читати далі
Асоціація рітейлерів України створює антикризову групу для власників і топ-менеджменту роздрібного бізнесу

Асоціація рітейлерів України створює антикризову групу для власників і топ-менеджменту роздрібного бізнесу

Закрита група в Telegram – RAU створюється з метою оперативного обміну інформацією й досвідом та можливого напрацювання спільних дій і координації зусиль щодо співраці з державною та місцевою владою.

Читати далі
ADER HABER: що на практиці означає для рітейлу визнання українським парламентом карантину, як форс-мажорної обставини

ADER HABER: що на практиці означає для рітейлу визнання українським парламентом карантину, як форс-мажорної обставини

Адвокат, радник ADER HABER Станіслав Карпов в своїй колонці для RAU розповідає, що на практиці означає для рітейлу визнання українским парламентом карантину, як форс-мажорної обставини, а також як вплинуть на […]

Читати далі
Яким буде український продуктовий рітейл в розпал кризи – досвід Китаю

Яким буде український продуктовий рітейл в розпал кризи – досвід Китаю

До чого варто готуватися українському продуктовому ритейлу в пік епідемії. Покрокова інструкція для торгових мереж, заснована на досвіді Китаю.

Читати далі