Головна > Досвід

Досвід

50 з половиною ідей: рецензія на книгу “Думай, як Amazon. Як стати лідером у цифровому світі: 50 1/2 ідей”

50 з половиною ідей: рецензія на книгу “Думай, як Amazon. Як стати лідером у цифровому світі: 50 1/2 ідей”

Які рекомендації з практики Amazon дає її колишній виконавчий директор Джон Россман і чи варто читати книгу “Думай, як Amazon. Як стати лідером у цифровому світі: 50 ідей 1/2”?

Читати далі
«Родинна ковбаска» розробляє концепт флагманського магазину

«Родинна ковбаска» розробляє концепт флагманського магазину

ТМ «Родинна ковбаска» розробляє концепт для відкриття флагманського магазину. До напрацювання ідей компанія залучає студентів львівських ВНЗ – ЛНУ ім. І. Франка та Львівської бізнес-школи Українського католицького університету.

Читати далі
Засновник Brain Source: Вклали в бізнес $2000, а в 2018-му увійшли до 1000 найбільших платників податків України

Засновник Brain Source: Вклали в бізнес $2000, а в 2018-му увійшли до 1000 найбільших платників податків України

Засновник міжнародної рекрутингової компанії Brain Source про старт і розвиток бізнесу, експансію на міжнародні ринки, фактори успіху в підприємництві та власну бізнес-філософію.

Читати далі
Amazon відкрив магазин без персоналу чи кас у новому форматі, а також використовує роботів для видачі онлайн-замовлень

Amazon відкрив магазин без персоналу чи кас у новому форматі, а також використовує роботів для видачі онлайн-замовлень

Гігант онлайн-торгівлі Amazon відкрив перший продуктовий супермаркет без кас і представить роботизовані зони у своїй новій мережі фізичних продуктових магазинів.

Читати далі
Встояти перед АТБ: як закарпатський рітейлер Лечо конкурує з національними гравцями

Встояти перед АТБ: як закарпатський рітейлер Лечо конкурує з національними гравцями

Власник локального закарпатського рітейлера Лечо пройшов шлях від торгівлі на ринку до власної мережі експрес-маркетів. Як бізнесмену вдається масштабувати мережу в умовах зростаючої конкуренції.

Читати далі
Інновації та сервіс: як McDonald’s Україна змінює клієнтський досвід

Інновації та сервіс: як McDonald’s Україна змінює клієнтський досвід

Директор з маркетингу компанії McDonald’s Україна Ольга Васильєва про нововведення та інновації, впровадження доставки та обслуговування в ресторанах, а також фактори успіху компанії в країні та на глобальному рівні.

Читати далі