Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України

Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України

Дитячі товари

А ось в сегменті онлайн-рітейлерів товарів для дітей, на відміну від минулого року, змін немає. Сенсація минулого року – babyplus.ua, який з першої спроби зайняв в цій товарній категорії друге місце, відкотився на п’яте. Старожили ринку – Антошка, Panama, Pampik, Будинок Іграшок – повернули втрачені було позиції.

З іншого боку, Антошка та Будинок Іграшок – не класичні інтернет-магазини, а омніканальні рітейлери, тому для них Всесвітня павутина – лише один з каналів продажів, і не факт, що найважливіший. І те, що вони поступаються за деякими параметрами компаніям, представленими тільки в онлайн – не дивно.

Кількість повторних візитів, а, значить і лояльної аудиторії в середньому відповідає загальним для України показникам, і з минулого року практично не змінилася.

Те саме можна сказати й про кількість відмов: в даному випадку онлайн-рітейл товарів для дітей відповідає загальноукраїнській ситуації.

Якщо основні канали входу клієнтів на інтернет-магазини дитячого одягу порівнювати з 2018-м, то виросла частка прямих заходів, і знизилися переходи з пошукових систем. Що нехарактерно: рітейлери цього сегмента успішно генерують трафік і без вкладень в платне просування в пошукових системах. Це відрізняється від середньоринкової тенденції.

В категорії товарів для дітей Facebook зумів за рік відіграти втрачені було позиції щодо YouTube: якщо в 2018-му переходи з відеохостингу забезпечували майже 48% трафіку з соцмереж, то зараз – всього 37%. Прямо якісь «американські гірки», де серед проектувальників Цукерберг, Пейдж і Брін.

Частка користувачів мобільних пристроїв у порівнянні з 2018м різко збільшилася 60 до 73,6%. Mcommerce і 4G наступають.

Що й не дивно, з огляду на вік основних покупців даної категорії товарів: 86% від 18 до 45 років! Решта 15% ймовірно, бабусі та дідусі, які купують товари онукам.

Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Андрей Перевезий

Chief Information Officer

Всі статті від автора