Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України

Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України

Косметика и drogerie

Деякі зміни й в цьому сегменті. Найбільша офлайнова мережа магазинів для краси і здоров’я EVA поліпшила свої позиції в топ-5, а ось Yves Rocher Ukraine випала з числа лідерів. Її місце зайняла letu.ua. Сумно, але факт – українському представництву французького бренду потрібно більше уваги приділяти просуванню онлайн.

Можна брати приклад з makeup.ua, яка після торішнього спаду, що виявився короткочасним, змогла повернути беззастережне лідерство в сегменті.

З «великої п’ятірки» ця компанія охоплює пости 60% аудиторії, так що іншим наблизитися до неї буде проблематично. Однак у цілому позиції й охоплення рітейлерів товарів для краси не змінилися.

Лояльності покупців інтернетмагазинів drogerie багато може хто позаздрити 63% повторних відвідувань, що помітно вище, ніж у середньому по ринку. В даному випадку стабільність ознака класу.

Порівняно невисока й кількість відмов 46%. Приводів для занепокоєння у продавців косметики та предметів гігієни все ще немає.

Основні канали входу традиційні: органічний пошук і прямі заходи. В сумі вони дають 61% трафіку.

Левову частку переходів із соціальних мереж онлайнрітейлерам сегмента drоgerie дає Facebook. У цьому випадку це найефективніший інструмент залучення споживачів на сайт.

Користувачів мобільних пристроїв в порівнянні з 2018м стало більше: 70% проти 57%. Цікаво, чи збережеться тренд?

Вікова палітра покупців інтернетмагазинів косметики та товарів для здоров’я досить різноманітна. Практично всі споживачі в тому чи іншому випадку купують різні категорії продукції онлайн. Крім віку 65+

Читайте також –

Спецпроект: Аналіз tenant-mix в ТРЦ в містах-мільйонниках України (інфографіка)

Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Андрей Перевезий

Chief Information Officer

Всі статті від автора