Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України

Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України

Портативна техніка, електроніка та гаджети

Як й у випадку з універсальними магазинами, в сегменті є яскраво виражений лідер. В даному випадку – це інтернет-магазин Citrus.ua. У порівнянні з минулим роком його загальне охоплення в сегменті побило всі рекорди!

Також варто відзначити появу дебютанта топ-5 також у цій категорії: xiaomi.ua, що піднявся відразу на друге місце і витіснив з рейтингу інтернет-магазин мережі ЖЖУК.

Як і рік тому, серед п’яти найбільших онлайнрітейлерів техніки та гаджетів Цитрус взагалі немає рівних: якщо розглядати ситуацію під таким кутом, то Citrus.ua сміливо можна назвати монополістом в цьому сегменті.

Лояльність аудиторії у порівнянні з минулим роком трохи зросла. В межах похибки при проведенні дослідження. У 2018-му на сайти інтернетмагазинів гаджетів і аксесуарів поверталося 55% користувачів, а в цьому 56,53%.

Більше того: помітно зросла кількість відмов. Якщо рік тому зі сторінки входу портали електроніки та портативної техніки покидали лише 54% користувачів, то зараз вже більше 58% клієнтів йдуть, не зробивши покупку. З огляду на скорочення лояльної аудиторії тривожний тренд.

Продавцям гаджетів і супутніх товарів вдалося наростити трафік із пошукових систем та кількість прямих заходів (за рахунок відповідного скорочення рефералів і соцмереж), але, як властиво всьому українському ecommerce, найбільше зростання показала частка платного трафіку з пошукових систем.

На відміну від попередньої категорії, тут рітейлери явно продовжують робити ставку на YouTube майже 60% трафіку з соціальних мереж забезпечує цей канал. Але за його допомоги традиційно складно нарощувати продажі. Частка Facebook для продавців портативної електроніки виросла, але менше, ніж в середньому по українській онлайнкомерції.

У чому ще особливість онлайнрітейлерів портативної техніки: тут зберігається переважна частка мобільних користувачів. Разом з тим, основні покупці таких товарів молодь, тому 55,7% заходів із мобільних пристроїв більш ніж зрозумілі. Причому в 2017му їх було 68%, тобто загальна тенденція падіння mcommerce торкнулася і компаній, які включені в цю категорію.

Віковий аналіз підтверджує все вищенаведене: 82% покупців гаджетів і аксесуарів користувачі до 45 років. Старше покоління не женеться за модними новинками.

Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Андрей Перевезий

Chief Information Officer

Всі статті від автора