Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України

Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України

Товари для спорту

У даній категорії впевнене лідерство зберігають два корифея ринку: Sportmaster і Drive Sport. Але їх відрив не настільки непорушний, як у ряді інших сфер української електронної комерції. Зокрема, агресивні рекламні кампанії Drive Sport дозволили рітейлеру помітно скоротити відставання від Sportmaster.

Також відзначимо появу в лідируючій п’ятірці двох нових гравців: Megasport і Vеloonline. З топ-5 випали магазини Estafeta та Terrasport. З огляду на те, що в минулому році у лідери ринку увірвався магазин veliki.com.ua, то темпи оновлення лідируючої групи вражаючі.

При цьому новачки відразу “відкусили” солідну частку від старожилів ринку, якщо брати поділ охоплення аудиторії серед п’яти лідерів. Але два корифея впевнено зберігають свої позиції, та явно не збираються поступатися зухвалим дебютантам.

Ситуація з унікальними / повторюваними заходами нічим не відрізняється від середньої по Україні: трохи більше лояльної аудиторії, але й новачків вистачає.

Що стосується відмов. Більше половини користувачів продовжують свій шлях по інтернетмагазину, а значить з деякою часткою ймовірності здійснюють покупку.

По каналах входу: стало менше переходів із пошукових мереж та органічного безкоштовного пошуку, залишається порівняно невисокою частка прямих заходів. Зате досить багато переходів із проплаченої рекламної видачі, та з соціальних мереж.

На відміну від більшості інших категорій української онлайн-комерції, серед спорттоварів основним генератором трафіку з соцмереж залишається YouTube. У той же час і Facebook збільшив свою частку, але все одно відстає від “колеги” майже на 10%.

Переважна більшість користувачів відвідує онлайнмагазини даної категорії з мобільних пристроїв. За рік частка «мобільних» клієнтів віросла з 52 до 75%.

Також незвичний віковий зріз покупців: 60% користувачів у віці від 25 до 45 років. Зовсім молоді та найстарші спортом або не займаються, або покупки їм оплачують старші чи молодші родичі.

Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Андрей Перевезий

Chief Information Officer

Всі статті від автора