Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України

Спецпроект «Е-commerce UA»: Як за рік змінилися показники ключових інтернет-магазинів України

Jewelry

В даному підсегменті вітчизняної електронної комерції так само перестановки: через перенос сайту на новий адрес топ-5 тимчасово покинула e-pandora.com.ua, яка поступилася місцем deka.ua. Як і в багатьох інших секторах наростив відрив лідер – Золотий Вік, хороші показники zlato.ua, а ось gold.ua продовжує втрачати аудиторію другий рік поспіль.

«Велика трійка» ювелірних онлайнрітейлерів України продовжує впевнено утримувати позиції, сумарно охоплюючи майже 82% аудиторії серед перших п’яти інтернетмагазинів прикрас та аксесуарів.

До того ж дві третини користувачів відвідують сайти компаній більш ніж один раз на рік. За 12 місяців лояльна аудиторія значно зросла (на 11%).

Також зросла кількість відмов. Якщо за підсумками 2017 року зі сторінки входу портали ювелірних рітейлерів покидало лише 31,29% користувачів, то в 2018-му: вже 43,1%. У цьому ж показник склав майже половину зайшли потенційних покупців 49%. Чи то українці звикли дивитися моделі в інтернеті, а купувати в офлайні, чи то просто заходили помилуватися на витвори ювелірів.

Серед каналів входу помітні переходи з пошукових систем і з рекламної видачі в них. Прямих заходів не так вже й багато. Швидше за все, користувачі шукають товар саме в google або подібних системах, а не заходять відразу на сайти рітейлерів. SEO та пошукова оптимізація для гравців ювелірного ринку мають бути на першому місці.

Хоча соцмережі забезпечують менше 5% загального трафіку інтернет-магазинів прикрас та аксесуарів, забувати про них не варто. Тим більше, що, як і в від інших категоріях, для ювелірних майстрів вкрай важливий Facebook. В той же час YouTube у порівнянні з минулим роком, навпаки, помітно зріс. У 2018-му він приносив магазинах 22,3% трафіку з соцмереж, а в цьому – вже 32%, вище, ніж в 2017-му. Ця тенденція відрізняється від загальноукраїнської.

Також різко збільшилася частка користувачів, які відвідують ювелірні інтернетмагазини із мобільних пристроїв з 68 до 76% що є одним з кращих показників серед всіх сегментів української електронної комерції.

Серед користувачів, що заходять на інтернетмагазини ювелірних виробів, явно виділяється вікова група 25-44 років. Ось на кого варто робити ставку онлайнмаркетологам і рекламістам.

Про автора
Иван Зайцев

Editor-in-chief Ukrainian Retail Association

Всі статті від автора
Андрей Перевезий

Chief Information Officer

Всі статті від автора