Ринок товарів повсякденного попиту в Україні в III кварталі виріс на 9% – Nielsen
При цьому в дослідницькій компанії Nielsen відзначають, що загальноєвропейський ринок FMCG відновлюється дуже повільними темпами.
При цьому в дослідницькій компанії Nielsen відзначають, що загальноєвропейський ринок FMCG відновлюється дуже повільними темпами.
Чим запам’яталася «Чорна п’ятниця» в цьому році, чи вдалося рітейлерам і покупцям досягти поставлених цілей. Колонка Альони Кузьміної.
Доповідь директора по розвитку компанії Admixer Івана Федорова: “Медійна реклама для m-commerce: нові можливості та успішні кейси” на конференції e-commerce-2016.
Онлайн-платформа з обміну одягу Shafa.ua проаналізувала активність 250 000 користувачів в період з 1 вересня по 20 листопада і склала топ-10 найпопулярніших брендів серед українських жінок.
Колонка партнера Департаменту фінансового консалтингу компанії Deloitte Дмитра Ануфрієва про перспективи українського рітейлу та фактори, що стримують його розвиток.
Фінансова складова – головний стимул для світового і для українського споживача брати участь у програмі лояльності незалежно від розміру гаманця, запевняють у Nielsen.
У жовтні 2016 року споживчі настрої українців покращилися: індекс споживчих настроїв зріс на 1,5 п. порівняно із вереснем.
У жовтні українці придбали в онлайн-маркеті перевірених продавців Bigl.ua товарів на суму 41 млн гривень — в 2,3 рази більше, ніж у вересні.
Команда аналитиков Black-Friday.Global в течение нескольких лет анализировала информацию о Черной пятнице в 55 странах мира и в том числе и в Украине – и представила результаты в виде инфографики.