Головна > Досвід > Маркетинг > Рейтинг року: топ Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ у 2019 році
Рейтинг року: топ Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ у 2019 році

Рейтинг року: топ Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ у 2019 році

Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю фоловерів у Facebook за 2019 рік.

Цей текст доступний також російською мовою

Представляємо щорічний рейтинг рітейлерів і ТРЦ, які зібрали найбільшу кількість підписок в поки ще найпопулярнішій соцмережі світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості, а також тих, хто представлений в рейтингу Facebook згідно з аналітичним сервісом Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

2019 рік виявився насиченим для соцмереж і далеко не для всіх повністю вдалим. З рейтингу, наприклад, вибули Космо і АТБ-маркет. Але були за рік і тріумфатори – наприклад, можна відзначити успіхи Сільпо і Comfy, а також деяких рекордсменів, зокрема, з першої трійки роздрібних гравців, але розглянемо усіх крок за кроком.

Рітейлери в Facebook

Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, найпопулярнішими Facebook-сторінками серед рітейлерів в Україні за підсумками року стали Rozetka, Watsons Україна і Лінія магазинів EVA.  Для всіх трьох рік видався більш, ніж насичений і знаковий – вся перша трійка подолала позначку в півмільйона фанів. А це дорогого коштує. Цікаво, що у фінальному тріумвіраті відразу дві мережі магазинів drogerie – ось що дійсно користується популярністю серед користувачів.

Відмінно показали себе за рік сторінки Алло і Антошка. Причому перший встиг втратити позиції в першій п’ятірці – його потіснив ювелірний бренд Kochut. Але в останній момент той надолужив згаяне, обійшовши конкурента по facebook-рейтингу, який на мить уповільнився.

Замикають першу десятку Comfy, Intertop, JYSK і Citrus.ua. Якщо рік назад Comfy поступався за кількістю фоловерів Цитрусові, то за останні 365 днів зміг відірватися на добру сотню тисяч шанувальників. Вагомий аргумент у суперечці про популярність на Facebook.

MOYO за рік зріс на 50 000 фоловерів і закріпився позицією нижче – 11 місце в загальному заліку. За ним трохи просів Marc & André Ukraine, який під кінець року навіть втратив близько 500 фоловерів. “Оте-то поворот” успіхом звичайно не назвеш, але позиції рітейлер зберігає (насправді ні – якщо рахувати від року до року, то втрата одразу двох позицій).

Оновлене в профілі лисеня Фокстрот явно приносить рітейлеру удачу. Компанія зробила собі подарунок на Різдво і за два останніх місяці піднялася вгору відразу на два рядки рейтингу, обійшовши Colin’s і VOVK, які, в свою чергу, теж помінялися місцями. Втім роком раніше позиції останніх були плюс-мінус такі ж, а всі їх перестановки за виявилися тимчасовими.

Ще спочатку осені ніщо не віщувало те, що Сільпо проб’ється у фейсбучну 20-ку. Сталося. Причому з жовтня FMCG-рітейлер зміг піднятися на позицію вгору, обійшовши Yves Rocher, і вже в січні готовий позмагатися з Епіцентр К за 18-е місце рейтингу. То ще видовище буде.

ТРЦ у Facebook

У рейтингу торгово-розважальних центрів також ключова трійка залишається незмінною. За підсумками 2019 року, як і роком раніше, лідерство збереглося за Forum Lviv, Ocean Plaza і Gulliver. Цікаве починається нижче. На четвертому місці розмістився МОСТ-сити, що пробився сюди аж з дев’ятої позиції. Ще б пости хоча б до 20 лайків збирали. Загалом, є питання.

Відразу за дніпрянами йдуть Мануфактура, Lavina Mall і Victoria Gardens зі зростанням в середньому на 20% за рік. За ними – ЦУМ і Проспект з різницею в 1000 фоловерів – восьме і дев’яте місце відповідно. На екваторі Facebook-рейтингу – ТРЦ King Kross Leopolis, що підріс за рік на 30%, і Караван Outlet, які помінялися з грудня 2018 року місцями на користь першого.

Далі починаються дуже дивні справи – Злата Плаза обійшла трьох конкурентів по топу, але зупинилася перед ТРЦ РайON, не дотягнувши менше сотні фоловерів для фінального ривка. РайON, таким чином, ніби пустив коріння тут, адже як був роком раніше на 12-му місці, так на ньому і завершує 2019-й, незважаючи на всі баталії навколо. За ними слідує новачок року – Riviera Shopping Mall, якому вдалося піднятися до гідного 14-го місця.

Нижче ситуація практично без змін, хіба що вибули Сады Победы, а City Mall, набравши близько 1500 нових фанів, опустився на 20-е місце, ставши, таким чином, замикаючим топ. Втім на цьому місці час від часу показується SkyMall. В цілому ж останні позиції вакантні, конкуренція явно не дуже жорстка у Facebook. Чи то ще буде.

Читайте також

Рейтинг року: кращі Facebook-сторінки українських рітейлерів, ресторанів і ТРЦ

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора