Головна > E-commerce > Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів України в 2019 році за даними EVO
Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів України в 2019 році за даними EVO

Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів України в 2019 році за даними EVO

Редакція EVO.Business підготувала список з десяти найбільш відвідуваних маркетплейсов в Україні в 2019 році. Джерело даних – сервіс SimilarWeb.

Цей матеріал доступний російською мовою

10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні у 2019 році

Також публікуємо іншу цікаву інформацію по найвідвідуванішим маркетплейсам в Україні.

З яких пристроїв заходили користувачі

Йдеться про веб-версії маркетплейсів. SimilarWeb не враховує трафік з мобільних додатків.

Скільки в середньому тривав один сеанс

Найбільше часу користувачі проводили на сайті Shafa.ua – 13 хвилин. Для порівняння: один сеанс на веб-версії Facebook в 2019 році в середньому тривав майже 11 хвилин.

Найшвидше клієнти виходили з Allo.ua – через 4 хвилини.

Скільки в середньому за один сеанс користувачі переглядали сторінок

Найбільше сторінок за раз користувачі переглядали на сайті Shafa.ua – 15. Це пов’язано зі специфікою маркетплейса – на ньому люди не завжди шукають конкретний товар, а розглядають варіанти доступних брендових речей.

Джерело EVO.Business

Читайте також –

PaySpace Magazine Awards 2019: Кращі інтернет-магазини і маркетплейси України

Про автора