Головна > Досвід > Маркетинг > Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2019-го
Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2019-го

Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2019-го

Хто з українських роздрібних гравців і ТРЦ входить в число лідерів за кількістю фоловерів в Instagram.

Цей текст доступний також російською мовою

Глобальні збої, зникнення лічильника лайків, сходження мікро-інфлюінсерів – насиченим видався рік для бізнес-користувачів Instagram. Відповідно, змінювалися і позиції корпоративних сторінок українських брендів в соцмережі. Хтось випереджав своїх суперників і ставив рекорди, хтось втрачав позиції – все за законами інста-джунглів. Хто ж домігся найбільш значущих успіхів – у підсумковому Instagram-рейтингу.

Нагадаємо, RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості. Якщо ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua, і ми додамо її в наш рейтинг.

Попереду всієї країни серед роздрібних гравців в Instagram – ювелірний рітейлер Kochut, що подолав в 2019 році позначку в 500 000 фоловерів. Роком раніше ужгородські ювеліри були на третьому місці зі 150 000 фанів. Вражаючий ривок. Слідом йдуть EVA і Watsons. Вони лідирують в різних соцмережах не перший рік, причому, незважаючи на рокіровки, розрив між ними і найближчими опонентами колосальний.

На четвертому місці Rozetka, яка вдвічі поступається кількістю фоловерів лідеру рейтингу. +101 000 друзів за рік. На 16 000 шанувальників від монстра українського e-commerce відстає SOVA, яка подолала за рік шлях на п’яту сходинку топу аж з 18-го місця. Трохи нижче Золотий вік порівнявся з Brocard і, можливо, ще до бою курантів в Новорічну ніч виявиться на шостій позиції. Але це не точно. Замикають першу десятку Алло і Comfy, а також сторінка JYSK. Ще влітку Цитрус відставав від них всього на 1000 фоловерів, сьогодні ж розрив вже в 50 000. Втім за рік рітейлер теж поліпшив свої показники – Citrus успішно обійшов сторінку бренду VOVK і опинився на 12-й сходинці загального Instagram-заліку.

Роком раніше в першій 10-ці було одночасно чотири українські fashion-бренди. Тепер вони всі зайняли з 11-го по 17-е місця. Поліпшив показники лише Всі.Свої, які рік потому обійшли Lapti. Впритул до одеситів підібрався також Colin’s – по 102 000 фоловерів на брата. З урахуванням, що Lapti примудрялися в минулому році навіть втрачати підписників, шанси турків опинитися попереду значні.

Intertop за рік не тільки прорвався в 20-ку, але і закріпився на 15-й сходинці роздрібного Instagram-рейтингу. MustHave – в п’яти тисячах шанувальників нижче. Замикає топ-20 сторінка METRO Cash&Carry Ukraine. FMCG-рітейлер пробрався в рейтинг навесні 2019 року і ось-ось подолає позначку в 100 000 фоловерів. Враховуючи, що всього рік тому “стотисячників” було всього семеро у топі, а лідер EVA ледь подолав позначку 200 000 фанів (а зараз вже є один “напівмільйонник”) – прогрес у всіх очевидний і навіть грандіозний. З чим і вітаємо.

Рейтинг торгово-розважальних центрів за 2019 рік неодноразово доповнювався і оновлювався. Підсумкова картина вийшла цікавою – найбільш помітні успіхи демонструють регіональні ТРЦ. При всьому тому першу сотню тисяч фоловерів може навіть в 2020-му ще ніхто не візьме. Схоже ніхто не придумав таку контент-стратегію, щоб користувачі заходили і залишалися з торговим центром всерйоз і надовго. Є над чим працювати.

У підсумковому заліку – лише чверть киян. Головною ж подією рейтингу стало протиборство Forum Lviv і ЦУМ Київ, які по черзі займали перше місце серед ТРЦ в Instagram. За підсумком року з невеликим відривом лідером все ж таки стали львів’яни, які повторили свій “фейсбучний” успіх. За ними слідують Fabrika, Lavina Mall і досить несподівано Французький бульвар. Такі помітні гравці в Facebook-рейтингу, як Ocean Plaza ,Gulliver і Victoria Gardens – в першій десятці.

Чи можна очікувати більш значущих результатів від українських ТРЦ в 2020 році – ще те питання. Поки прагнення торгових центрів до експансії в цю соцмережу виглядає неоднозначно.

Читайте також –

Рейтинг року: топ-20 Instagram-сторінок українських рітейлерів за підсумками 2018-го

Про автора
Николай Маранчак

Журналист / Head of Digital Marketing Ассоциации ритейлеров Украины

Всі статті від автора