Головна > Економіка > Розвиток

Розвиток

Ринок drogerie-рітейлу в Україні в 2019 році перевищив 25 млрд грн

Ринок drogerie-рітейлу в Україні в 2019 році перевищив 25 млрд грн

Загальний обсяг ринку роздрібної торгівлі косметичними товарами, побутовою хімією і товарами для дому через сучасні канали продажів в 2019 році склав близько 25,1 млрд грн.

Читати далі
Зручність понад усе: як в Eldorado підвищують рівень сервісу для клієнтів

Зручність понад усе: як в Eldorado підвищують рівень сервісу для клієнтів

Якість обслуговування в умовах однакового асортименту і цін на українському ринку техніки та електроніки стає ключовим фактором в конкурентній боротьбі.

Читати далі
Рекордними темпами: мережа КОЛО розширилась до 200 магазинів

Рекордними темпами: мережа КОЛО розширилась до 200 магазинів

Мережа магазинів КОЛО продовжує стрімко набирати оберти та нарощувати темпи свого розвитку: 8 жовтня відбулось офіційне відкриття вже 200-го магазину рітейлера.

Читати далі
Топ-15 найприбутковіших торгових мереж України за версією Forbes

Топ-15 найприбутковіших торгових мереж України за версією Forbes

Українська редакція Forbes опублікувала рейтинг 100 найбільших приватних підприємств країни за обсягами виручки. У першу п’ятірку потрапили АТБ і Fozzy Group, а всього в списку 15 компаній сфери роздрібної торгівлі.

Читати далі
Олександр Федець, Франс.уа та Сімейна пекарня: За $ 500 можна відкрити піцерію, якщо у тебе є магазин

Олександр Федець, Франс.уа та Сімейна пекарня: За $ 500 можна відкрити піцерію, якщо у тебе є магазин

В ході нового випуску онлайн-програми співзасновника RAU Андрія Жука «За рамками рітейлу» генеральний директор, співзасновник Fedets Family Bakery (Сiмейна пекарня, Франс.уа, Булочна N1, Фабрика тіста, Сімейна піца) поділився досвідом створення […]

Читати далі
Сервіс Glovo запустив перший «dark store» та другу «хмарну кухню» на ринку України

Сервіс Glovo запустив перший «dark store» та другу «хмарну кухню» на ринку України

Генеральний менеджер Glovo в Україні Дмитро Расновський розповів про результати роботи першої «dark kitchen», а журналісти отримали змогу віртуально побувати на локації віддаленої кухні.

Читати далі