Головна > Аналітика > Сторінка 2

Аналітика

Рітейл та вірус: як COVID-19 впливає на топ-10 світових споживчих трендів в 2020 році

Рітейл та вірус: як COVID-19 впливає на топ-10 світових споживчих трендів в 2020 році

Дослідницька компанія Euromonitor International визначила, як пандемія коронавіруса змінила головні тенденції на споживчому ринку, від яких залежить поведінка покупців в найближчі роки.

Читати далі
Ідеальний шторм: з чим зіткнеться український рітейл після виходу з карантину

Ідеальний шторм: з чим зіткнеться український рітейл після виходу з карантину

Як українська торгівля буде відновлюватися після нинішньої кризи: досвід масштабних економічних потрясінь останнього десятиліття.

Читати далі
Що замовляли українці в сервісі Glovo під час карантину (+інфографіка)

Що замовляли українці в сервісі Glovo під час карантину (+інфографіка)

Проаналізувавши дані платформи за період з 16 березня по 29 квітня 2020 року, компанія Glovo поділилася спостереженнями, та розповіла: як і що замовляли українці під час карантину.

Читати далі
Статистика карантину: в Україні продажі одягу скоротилися на 98%, а побутової техніки – на 54%

Статистика карантину: в Україні продажі одягу скоротилися на 98%, а побутової техніки – на 54%

З’явився зручний інструмент, який об’єднує статистичні дані з різних держорганів, які показують стан української економіки в період карантину. У тому числі – інформацію по роздрібній торгівлі.

Читати далі
Спецпроект RAU і robota.ua: Як змінився ринок праці в рітейлі за час карантину

Спецпроект RAU і robota.ua: Як змінився ринок праці в рітейлі за час карантину

Перша онлайн-платформа з пошуку роботи в Україні robota.ua й Асоціація рітейлерів України представляють масштабне дослідження про те, як змінився попит і пропозиція на ринку праці в сфері роздрібної торгівлі за […]

Читати далі
Як змінювалися продажі побутової техніки та електроніки в період карантину – дослідження GfK

Як змінювалися продажі побутової техніки та електроніки в період карантину – дослідження GfK

В останній місяць споживчий попит змінюється вкрай стрімко. Внаслідок цього відбуваються надзвичайні стрибки продажів абсолютно різних груп товарів – від холодильників до IT-продуктів.

Читати далі
Запорука здоров’я: топ мереж товарів для краси та догляду по регіонах України

Запорука здоров’я: топ мереж товарів для краси та догляду по регіонах України

В яких регіонах які мережі сектора drogerie лідирують за кількістю магазинів, і які формати вони використовують для відкриття нових об’єктів.

Читати далі
Мітнись кабанчиком: як змінився попит на ринку послуг в період карантину (+інфографіка)

Мітнись кабанчиком: як змінився попит на ринку послуг в період карантину (+інфографіка)

Онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik.ua проаналізував, як перший місяць карантину вплинув на послуги, які замовляють українці.

Читати далі