Шопоголіки пішли по світу: третину онлайн-покупок українці роблять за кордоном Приблизно $350-400 млн українці залишили в цьому році в магазинах, яких у країні немає. E-commerceАналітика 28 Грудень 2016 1871
Життя триває! Підсумки року в українському рітейлі Головні події 2016-го в українському рітейлі і девелопменті на думку Асоціації рітейлерів України. E-commerceАналітика 28 Грудень 2016 1452
Ринок торговельної нерухомості 2017: що зміниться після відкриття ЦУМ і Lavina Відкриття найбільшого ТРЦ країни і ЦУМ, зниження вакантності і зростання орендних ставок, посилення конкуренції і... АналітикаВеликі проекти 27 Грудень 2016 2309
Рейтинг: кращі Facebook сторінки рітейлерів і ТРЦ України Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю підписників наFacebook і динаміці розвитку за 2016... АналітикаМаркетинг 26 Грудень 2016 1283
Гаджети атакують: прогнози і очікування-2017 на ринку побутової техніки і електроніки України Редакція RAU зібрала думки експертів ринку побутової техніки та електроніки про те, що чекає ринок електроніки і... АналітикаЕкономіка 23 Грудень 2016 991
Rozetka, Prom.ua і Нова пошта – кращі гравці ринку e-commerce України в 2016 році Онлайн журнал PaySpace Magazine опитав користувачів UANet і назвав кращі компанії 2016 року в сфері e-commerce. E-commerceАналітика 21 Грудень 2016 1171
Цифровий рік: успіхи і невдачі в українському e-commerce за 2016-й Український e-commerce продовжує нарощувати оборот, частка мобільних замовлень все більше, а продажі в сегменті fashion... E-commerceАналітика 21 Грудень 2016 3508
Дослідження Nielsen: які товари преміум-сегменту готові купувати українці За даними Nielsen 60% українських споживачів згодні, що преміальний товар – це якість і висока ціна, 61% пов’язує преміум... АналітикаНовини 20 Грудень 2016 1743
Інна Бачуріна, Rechi.ua: дев’ять фактів про e-commerce в 2016-му році Арт-директор і співвласниця Rechi.ua Інна Бачуріна про те, чим запам’ятається минулий рік для її компанії, команди і... E-commerceАналітика 20 Грудень 2016 1389
Клієнт завжди правий: чому важливий і як налагодити зворотний зв’язок від клієнтів Як налагодити ефективний зворотний зв’язок з клієнтами та використовувати інформацію для поліпшення роботи... АналітикаДосвід 19 Грудень 2016 3000
Споживчі настрої українців у листопаді погіршилися – Gfk Після жовтневого росту, коли індекс споживчих настроїв збільшився на 1,5 п., в листопаді споживчі настрої погіршилися... АналітикаЕкономіка 16 Грудень 2016 836
Оборот e-commerce в Україні в 2016-му досягне 38-39 млрд грн – дані EVO За рік обсяг ринку e-commerce збільшився на 50%, прогноз на наступний рік – зростання на 30% і підсумковий оборот близько 50 млрд... E-commerceАналітика 16 Грудень 2016 1481