Головна > Аналітика > Сторінка 3

Аналітика

Показати себе: як українські рітейлери змінюють стратегію реклами на ТБ

Показати себе: як українські рітейлери змінюють стратегію реклами на ТБ

Директор медіа агентства Sigma Євген Левченко розповів про те, хто з рекламодавців серед ритейлерів виявився найбільш спритним під час карантину, і як вони поміняли свої ТВ-стратегії.

Читати далі
Аналітика Nielsen: як змінилися продажі різних груп товарів у період карантину в Україні

Аналітика Nielsen: як змінилися продажі різних груп товарів у період карантину в Україні

Продажі яких товарів найбільше зростали до та після запровадження в Україні карантину, як змінюється попит в різних регіонах країни і які тенденції спостерігаються в рітейлі та e-commerce під час епідемії […]

Читати далі
Після карантину в Україні можуть не відкритися до 30% магазинів – Colliers

Після карантину в Україні можуть не відкритися до 30% магазинів – Colliers

Великі українські рітейл-оператори допускають, що при найгіршому сценарії та неготовності деяких орендодавців істотно переглядати умови оренди, до 30% магазинів можуть не відкритися після карантину.

Читати далі
Zakaz.ua: які товари найчастіше замовляють в супермаркетах України (інфографіка)

Zakaz.ua: які товари найчастіше замовляють в супермаркетах України (інфографіка)

На карантині українці замовляють в супермаркетах найчастіше туалетний папір, м’ясо і овочі. Пиво беруть вкрай неохоче, а міцний алкоголь і зовсім не потрапив в десятку найбажаніших товарів.

Читати далі
Масовий обвал: як скоротилися продажі рітейлерів і чого чекати далі

Масовий обвал: як скоротилися продажі рітейлерів і чого чекати далі

Від карантину в Україні постраждали не тільки торгові мережі, які змушені призупинити роботу. Падіння продажів фіксують і продуктові, drogerie-рітейлери, АЗС, магазини електроніки.

Читати далі
Падіння до 30%: як зміняться орендні ставки в ТРЦ після закінчення карантину

Падіння до 30%: як зміняться орендні ставки в ТРЦ після закінчення карантину

Істотне падіння орендних ставок, закриття магазинів, зростання вакантності та перенесення запуску нових ТРЦ. Учасники ринку розповіли про наслідки кризи для ринку торговельної нерухомості.

Читати далі
Новини замість покупок: інтернет-магазини знизили охоплення в топ-25 UAnet за березень

Новини замість покупок: інтернет-магазини знизили охоплення в топ-25 UAnet за березень

У березні 2020 українці купували в інтернеті менше, особливо на початку місяця. Найбільше цікавилися новинами, в першу чергу: про поширення коронавіруса.

Читати далі