Головна > Аналітика > Сторінка 3

Аналітика

Представниця покоління Z Соня Рашкован: Ми інші! Або як рітейлерам зробити з “зумерів” покупців

Представниця покоління Z Соня Рашкован: Ми інші! Або як рітейлерам зробити з “зумерів” покупців

У чому відмінності покоління Z від інших поколінь, на що звертають увагу зумери при виборі бренду або магазину для покупки, як можна залучити їх до покупки, і де докласти максимальних […]

Читати далі
Великі зміни: які інтернет-магазини і сервіси потрапили в топ-25 UAnet за листопад

Великі зміни: які інтернет-магазини і сервіси потрапили в топ-25 UAnet за листопад

У листопаді українці активно скуповувалися онлайн, користуючись цілим тижнем знижок напередодні Чорної п’ятниці. Також вони з великим інтересом читали новини і менше сиділи в соцмережах.

Читати далі
Двигун торгівлі: як онлайн-оплата рухає вперед весь ринок e-commerce

Двигун торгівлі: як онлайн-оплата рухає вперед весь ринок e-commerce

У компанії Prom.ua відзначають значне зростання популярності електронної комерції в 2020 році. Оплата покупок онлайн може ще більше прискорити цей процес, якщо споживачі будуть впевнені в безпеці онлайн-платежів

Читати далі
Аналітика GfK: продажі електроніки на Black Friday в Україні побили нові рекорди

Аналітика GfK: продажі електроніки на Black Friday в Україні побили нові рекорди

За даними дослідницької компанії GfK Ukraine, продажі побутової техніки та електроніки під час дії акцій Чорна п’ятниця та Кіберпонеділок досягнули показника в 6,6 млрд грн, що на 28% більше, ніж […]

Читати далі
Шопінг у час карантину: як українські рітейлери витискали максимум з Чорної п’ятниці-2020

Шопінг у час карантину: як українські рітейлери витискали максимум з Чорної п’ятниці-2020

Як пройшла Чорна п’ятниця для українського рітейлу в умовах пандемії коронавірусу та карантину вихідного дня та чи завадило це перевершити минулорічні рекордні продажі.

Читати далі