Підсумки 2019 року в FMCG: скандали, рекорди, інновації, нові формати й оновлення мереж Огляд головних подій року в FMCG: рітейлери активно оновлюють свої магазини та розширюють мережі, інвестують в інновації... АналітикаВідкриття 8 Січень 2020 725
Зроблено в Україні: топ-11 вітчизняних рітейлерів, які побудували свій бізнес з нуля Які компанії сфери роздрібної торгівлі України змогли самостійно побудувати свій бізнес за час незалежності й досягти... АналітикаНовини 28 Грудень 2019 260
Рейтинг року: топ Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ у 2019 році Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю фоловерів у Facebook за 2019 рік. АналітикаМаркетинг 27 Грудень 2019 443
Аналітика LetyShops: як змінювалися покупки українців онлайн в 2019 році (інфографіка) Кінець року – саме час підвести підсумки і згадати головні події 2019-го. Що купували українці протягом року і скільки... E-commerceАналітика 27 Грудень 2019 217
У потрібний час у потрібному форматі: що дозволило АТБ стати №1 в українському рітейлі П’ять причин, завядки яким всеукраїнська продуктова мережа зі штаб-квартирою у Дніпрі змогла стати найбільшою... Історії компанійАналітика 27 Грудень 2019 879
Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в листопаді за версією EVO Редакція EVO.Business підготувала список найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в листопаді 2019 року. Джерело даних... E-commerceАналітика 26 Грудень 2019 144
Роздрібна торгівля в Україні за 11 місяців зросла більш ніж на 10% У січні-листопаді 2019 року індекс фізичного обсягу обороту роздрібної торгівлі (у порівнянних цінах) склав 110,4% до... АналітикаЕкономіка 24 Грудень 2019 128
Кращі маркетинг-команди в рітейлі та девелопменті: Comfy, Rozetka, ТРЦ River Mall та інші Всеукраїнська рекламна коаліція та Factum Group Ukraine представили черговий рейтинг найкращих маркетингових команд України. У... АналітикаМаркетинг 16 Грудень 2019 325
На третину більше: Нова пошта та GfK Ukraine підвели підсумки Чорної п’ятниці Цього року українці набагато актівніше купували товари e Чорну п’ятницю и Кіберпонеділок в українських и закордоних... E-commerceАналітика 13 Грудень 2019 79
Не виходячи з дому: у 2019 році українці придбали товарів і послуг онлайн на 76 млрд грн Згідно з даними EVO Group, за 11 місяців цього року українські споживачі витратили в інтернеті на 17% більше, ніж за... E-commerceАналітика 12 Грудень 2019 106
Food in the new mix: як зростає частка F&B в ТЦ та які ресторанні концепти стають успішними Поява нових концептів, збільшення конкуренції з боку служб доставки готової їжі, але водночас зростання ролі... АналітикаМіжнародний досвід 10 Грудень 2019 491
Ефект Чорної п’ятниці: інтернет-магазини зміцнили позиції в топ-25 UAnet за листопад У листопаді українці купували техніку, а також стежили за новинами і особливо – за прийняттям законів. E-commerceАналітика 9 Грудень 2019 92