Головна > Аналітика > Другий локдаун: гірше за всіх ресторанам і барам – дослідження Poster
Другий локдаун: гірше за всіх ресторанам і барам – дослідження Poster

Другий локдаун: гірше за всіх ресторанам і барам – дослідження Poster

Виручка українських закладів громадського харчування в перші три дні зимового локдауна знизилася в середньому на 25% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Цей матеріал доступний російською мовою

Про це свідчать результати дослідження компанії по автоматизації кафе і ресторанів Poster, опубліковані в Telegram-каналі компанії «Реве та стогне ресторатор». Найсильніше падіння виручки спостерігається у ресторанів – 58% і барів – 51% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Кафе і кальянні втратили 40% і 39% виручки відповідно. Пекарні – 37%, піцерії – 23%, фаст-фуд – 14%, кондитерські – 16%, а кав’ярні – 12% від торішніх продажів.

Заклади, які і в минулому році орієнтувалися тільки на доставку, в зимовий локдаун виросли на 5%. А бізнес суші-барів і зовсім показав зростання на 25%.


«Якщо згадати” весняний” локдаун, тоді обороти знизилися відразу у всіх без винятку. Нерозуміння термінів карантину, відсутність налагоджених процесів доставки, інформаційна паніка в той період обрушили виручку закладів громадського харчування до 26% від лютневої і привели до тимчасового закриття більше 60% рестораторів. Єдине, що краще зараз – немає паніки і повсюдних закриттів. Близько 30% закладів з нашої вибірки все-таки зуміли показати зростання в порівнянні з минулим роком. В основному, це ті заклади, які змогли налагодити процеси власної доставки. Але, в цілому, цифри лише доводять, що доставка і робота на винос не дозволяють більшості рестораторів заробляти і зимовий локдаун ще більше погіршує ситуацію в галузі», – коментує Родіон Ерошек, співзасновник і CEO компанії по автоматизації закладів Poster.

Дослідження засноване на неперсоналізованих даних про продажі близько 2000 закладів громадського харчування України. Порівнянні періоди – 8-10 січня 2021 року і 10-12 січня 2020 року. У розрахунках використовується медіанний показник виручки.

Довідка. Poster – хмарна система автоматизації для кафе і ресторанів. Компанія заснована на початку 2013 року. Її послугами користуються більш ніж 14 000 компаній в 100 країнах світу.

Читайте також –

Жертви 2020-го: які відомі ресторани припинили своє існування цього року

Про автора