Головна > Економіка

Економіка

Нові смаки: мережа Родинна Ковбаска запускає в продаж продукцію Sous Vide

Нові смаки: мережа Родинна Ковбаска запускає в продаж продукцію Sous Vide

Керівник відділу маркетингу Родинна ковбаска Ольга Саніна про нові продукти, технології приготування і труднощі, з якими сьогодні зіштовхується відділ маркетингу.

Читати далі
Топ-50: рейтинг найдорожчих брендів світового рітейлу в 2020 році

Топ-50: рейтинг найдорожчих брендів світового рітейлу в 2020 році

Згідно з даними щорічного рейтингу BrandZ від глобальної аналітичної компанії Kantar, найдорожчою роздрібною компанією в світі третій рік поспіль залишається Amazon. Вартість бренду рік до року зросла на третину, до […]

Читати далі
Ашан Україна: будемо відкривати магазини біля дому «Мій Ашан» і точки видачі товарів Ашан Pick Up Point

Ашан Україна: будемо відкривати магазини біля дому «Мій Ашан» і точки видачі товарів Ашан Pick Up Point

Крім того, в планах українського підрозділу французької корпорації – активний розвиток онлайн-напрямку, а також відкриття точок видачі товарів в приміщеннях інших рітейлерів.

Читати далі
Флоран Гійє, Decathlon Ukraine: Відкриємо shop-in-shop в гіпермаркетах Ашан і невеликі магазини в ТРЦ

Флоран Гійє, Decathlon Ukraine: Відкриємо shop-in-shop в гіпермаркетах Ашан і невеликі магазини в ТРЦ

Генеральний директор Decathlon Ukraine про перші результати рітейлера в Україні, експансію в регіони і розвиток нових форматів магазинів, а також про купівельний досвід, персоналізацію, інновації та екологічність компанії.

Читати далі
Обережно, двері відчиняються: як рітейл виходить з карантину в різних регіонах України

Обережно, двері відчиняються: як рітейл виходить з карантину в різних регіонах України

З 11 травня уряд послабив карантинні обмеження, дозволивши працювати магазинах, які торгують непродовольчими товарами і ресторанам на літніх майданчиках. Місцева влада може вводити ці послаблення на свій розсуд.

Читати далі
«Родинна ковбаска» запустила чат-бот для замовлення доставки продукції

«Родинна ковбаска» запустила чат-бот для замовлення доставки продукції

Життя в умовах карантину позначилося як на малому, так і на великому бізнесі. Компанії змушені переглядати свої бізнес-моделі, швидко реагувати на нові виклики та адаптуватися до глобальних змін у житті […]

Читати далі
Ольга Смисльонова, Київстар: Після карантину будемо відкривати новий формат торгових точок

Ольга Смисльонова, Київстар: Після карантину будемо відкривати новий формат торгових точок

Керівниця дирекції роздрібних продажів провідного мобільного оператора України про те, як розвивається напрямок роздробу Київстар, на що робиться ставка при розробці стратегії, які ключові цілі стоять перед підрозділом та інше.

Читати далі