Як змінювалися продажі побутової техніки та електроніки в період карантину – дослідження GfK В останній місяць споживчий попит змінюється вкрай стрімко. Внаслідок цього відбуваються надзвичайні стрибки... АналітикаНовини про карантин 28 Квітень 2020 1284
Запорука здоров’я: топ мереж товарів для краси та догляду по регіонах України В яких регіонах які мережі сектора drogerie лідирують за кількістю магазинів, і які формати вони використовують для... АналітикаНовини компаній 23 Квітень 2020 1561
Мітнись кабанчиком: як змінився попит на ринку послуг в період карантину (+інфографіка) Онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik.ua проаналізував, як перший місяць карантину вплинув на послуги, які замовляють... АналітикаНовини компаній 22 Квітень 2020 587
Карантину всупереч: роздрібна торгівля України в I кварталі 2020-го зросла на 10,6% При цьому в березні 2020 року оборот роздрібної торгівлі зріс на 6,1% в порівнянні з березнем 2019 року і збільшився на 4,4% в... АналітикаЕкономіка 22 Квітень 2020 665
Показати себе: як українські рітейлери змінюють стратегію реклами на ТБ Директор медіа агентства Sigma Євген Левченко розповів про те, хто з рекламодавців серед ритейлерів виявився найбільш... АналітикаМаркетинг 21 Квітень 2020 694
Аналітика Nielsen: як змінилися продажі різних груп товарів у період карантину в Україні Продажі яких товарів найбільше зростали до та після запровадження в Україні карантину, як змінюється попит в різних... АналітикаНовини 17 Квітень 2020 921
Info Sapiens: споживчі настрої українців упали до рівня минулого року Індекс споживчих настроїв українців у березні 2020 року зменшився до значення квітня 2019 року, показавши за останній... АналітикаНовини 17 Квітень 2020 644
Після карантину в Україні можуть не відкритися до 30% магазинів – Colliers Великі українські рітейл-оператори допускають, що при найгіршому сценарії та неготовності деяких орендодавців... АналітикаНовини про карантин 16 Квітень 2020 618
Zakaz.ua: які товари найчастіше замовляють в супермаркетах України (інфографіка) На карантині українці замовляють в супермаркетах найчастіше туалетний папір, м’ясо і овочі. Пиво беруть вкрай... E-commerceАналітика 15 Квітень 2020 1056
Nielsen: топ-5 світових трендів споживання після COVID-19 Експерти міжнародної дослідницької компанії Nielsen змоделювали: що буде відбуватися з ринком рітейлу і FMCG після... АналітикаНовини 15 Квітень 2020 1578
Масовий обвал: як скоротилися продажі рітейлерів і чого чекати далі Від карантину в Україні постраждали не тільки торгові мережі, які змушені призупинити роботу. Падіння продажів... АналітикаНовини 13 Квітень 2020 891
Падіння до 30%: як зміняться орендні ставки в ТРЦ після закінчення карантину Істотне падіння орендних ставок, закриття магазинів, зростання вакантності та перенесення запуску нових ТРЦ. Учасники... АналітикаНовини 13 Квітень 2020 1305