Головна > Новини > Світові новини > COVID-19: основні тенденції споживчої поведінки – дослідження KPMG
COVID-19: основні тенденції споживчої поведінки – дослідження KPMG

COVID-19: основні тенденції споживчої поведінки – дослідження KPMG

Як виглядає еволюція поведінки споживачів та їхньої взаємодії з компаніями виробниками споживчих товарів, компаніями роздрібної торгівлі, банківської та страхової сфери у 12 країнах світу

Цей матеріал доступний російською мовою

Компанія KPMG випустила дослідження «Споживачі і нова реальність», яке було проведено в 12 країнах з 29 травня по 8 червня 2020 року серед більш ніж 12 000 споживачів. Як зазначають дослідники, у глобальному масштабі з’являється новий споживач: він зазнає фінансових труднощів, активно використовує цифрові технології і більш вибірковий у прийнятті рішень про покупку.

За результатами звіту близько 40% респондентів зазнають фінансових труднощів і тому скорочують свої дискреційні витрати. 13% відкладають великі покупки.

Співвідношення ціна / якість є єдиним найбільш важливим фактором при прийнятті рішень (62%).

Іншими ключовими драйверами здійснення покупок є особиста безпека споживача (40%), асортимент товарів і послуг (37%), попередній досвід (35%). На другому плані знаходяться такі показники як кадрова політика компанії і прямий зв’язок з брендом (19%), відповідність цінностей бренду особистим цінностям і соціальна поведінка бізнесу (18%), позиція компанії щодо навколишнього середовища (17%).

Змінюється зміст довіри до компаній з боку споживача. Раніше довіра означала, що бренд виконує свої обіцянки. Тепер – під нею розуміється пріоритет потреб споживача, відчуття ним безпеки і збереження особистих даних, які повинні бути надійно захищені. Молоді респонденти частіше стурбовані екологічною та соціальною політикою компанії.

«Дослідження KPMG показує, що компанії повинні зосередитися на цифровій підтримці своїх клієнтів і чітко розуміти, як вони будуть завойовувати довіру клієнтів. Це потребуватиме додаткових інвестицій. Очевидно і те, що компаніям необхідні нові тактики захисту цінового позиціонування, оскільки ціна стає пріоритетним фактором при прийнятті рішення про покупку як мінімум на найближчі 12 місяців», – сказав Сергій Гаспарян, партнер, керівник галузевої практики споживчого сектора і сектора технологій KPMG в Україні.

Онлайн-покупки і безконтактні платежі стали нормою для більшості споживачів. За результатами дослідження для майбутніх покупок вони використовуватимуть карти і цифрові гаманці більше, ніж готівку. Також скорочується відвідування магазинів або філій брендів. Якщо раніше покупкам офлайн надавали перевагу близько 40% споживачів, то тепер лише 26%.

Кожен п’ятий споживач стверджує, що він купує продукти в інтернет-магазинах (35%). При цьому майже кожен другий споживач, який змінив свої купівельні звички, заявив, що нова поведінка збережеться.

Багато респондентів також стверджують, що в майбутньому вони більш охоче використовуватимуть продукцію місцевих виробників, а не відомі світові бренди.

У дослідженні взяли участь споживачі з таких країн і регіонів як Австралія, Бразилія, Канада, Китай, Гонконг, ПАР, Франція, Німеччина, Італія, Японія, Іспанія, Великобританія і США.

Читайте також –

Retail Forward: Тенденції на світовому ринку рітейлу або чого хочуть споживачі

Про автора