Топ-10 найбільш відвідуваних інтернет-магазинів України в червні

Топ-10 найбільш відвідуваних інтернет-магазинів України в червні

27.07.2020 07:30
  3646
rau

Які інтернет-магазини були найбільш відвідуваними в Україні в червні 2020 року, з яких пристроїв на них найчастіше заходили, скільки в середньому тривав один сеанс і скільки сторінок переглядали користувачі.

Цей матеріал доступний російською мовою

Редакція EVO.business проаналізувала дані сервісу SimilarWeb і підготувала список найбільш відвідуваних інтернет-магазинів України в червні 2020 року. Згідно з рейтингом видання, крім лідируючого з великим відривом онлайн-рітейлера Rozetka, в топ-5 найбільш відвідуваних інтернет-майданчиків також увійшли Epicentrk.ua, Allo.ua, Makeup.com.ua і Foxtrot.com.ua.

Враховувався тільки трафік з України на веб-версії інтернет-магазинів

Укладачі рейтингу також підготували іншу цікаву інформацію по найбільш відвідуваним інтернет-магазинам України. Зокрема – за джерелами трафіку в розрізі Desktop і Mobile. В EVO.business звертають увагу, що найбільше відвідувань з мобільного на сайтах, які продають ліки – Apteka911.com.ua і Add.ua – 74% і 83% відповідно.

Йдеться лише про веб-версії інтернет-магазинів. SimilarWeb не враховує трафік з мобільних додатків.

Що стосується тривалості сеансу, то найбільше часу користувачі проводили на сайті парфюмерно-косметичного онлайн-рітейлера Makeup.com.ua – 7 хвилин 46 секунд. Найменше – на сайті Add.ua – 1 хвилину 40 секунд.

Лідером за кількістю переглядів сторінок за один раз також став інтернет-магазин Makeup.com.ua – 8. Найменше сторінок за раз користувачі переглядали на сайті Add.ua – 2.

Джерело: EVO.business

Читайте також – 

Слідом за Rozetka. Інтернет-магазин Makeup виходить в офлайн


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  19
Усі новини ринку