Головна > Аналітика > Сторінка 68

Аналітика

H&M, Atmosphere и ZARA – найпопулярніші бренди одягу осені в UAnet

H&M, Atmosphere и ZARA – найпопулярніші бренди одягу осені в UAnet

Онлайн-платформа з обміну одягу Shafa.ua проаналізувала активність 250 000 користувачів в період з 1 вересня по 20 листопада і склала топ-10 найпопулярніших брендів серед українських жінок.

Читати далі
Дмитро Ануфрієв, Deloitte: Відновлення ринку рітейлу вже почалося

Дмитро Ануфрієв, Deloitte: Відновлення ринку рітейлу вже почалося

Колонка партнера Департаменту фінансового консалтингу компанії Deloitte Дмитра Ануфрієва про перспективи українського рітейлу та фактори, що стримують його розвиток.

Читати далі
Аналітика Nielsen: які програми лояльності рітейлерів обирають українці

Аналітика Nielsen: які програми лояльності рітейлерів обирають українці

Фінансова складова – головний стимул для світового і для українського споживача брати участь у програмі лояльності незалежно від розміру гаманця, запевняють у Nielsen.

Читати далі