Головна > Новини > Світові новини

Світові новини

Inditex закриє всі магазини Bershka, Pull&Bear і Stradivarius в Китаї

Inditex закриє всі магазини Bershka, Pull&Bear і Stradivarius в Китаї

Один з найбільших у світі рітейлерів одягу — іспанська група Inditex — закриє до 90-та своїх магазинів у Китаї до кінця січня 2021 року. Компанія зосередиться на онлайн-каналах продажів.

Читати далі
Помилка маркетолога: 13 прикладів як витратити мільйони доларів і тільки нашкодити своєму бренду

Помилка маркетолога: 13 прикладів як витратити мільйони доларів і тільки нашкодити своєму бренду

Fiat, KFC, Energizer, Domino’s, Coca-Cola, Dove і навіть McDonald’s – і світові корпорації з мільярдними оборотами і колосальним штатом рекламістів і маркетологів не застраховані від гучних провалів, фінансових і репутаційних […]

Читати далі
Комуністичний бізнес: влада Китаю почала розслідування проти Alibaba Group

Комуністичний бізнес: влада Китаю почала розслідування проти Alibaba Group

За інформацією Wall Street Journal, голова КНР Сі Цзіньпін особисто доручив держрегуляторам розібратися з ризиками, які можуть нести компанії Джека Ма і зупинити первинне публічне розміщення акцій Ant Group.

Читати далі
Як збільшити продажі офлайн-магазину за допомогою онлайн-реклами – поради від Google

Як збільшити продажі офлайн-магазину за допомогою онлайн-реклами – поради від Google

Віце-президент з глобального бізнесу Google Джейсон Сперо розповів про зміни споживчої поведінки в період пандемії коронавірусу, і виділив кілька можливостей для залучення клієнтів за рахунок онлайн-реклами.

Читати далі
Підсумки Чорної п’ятниці: в світі новий рекорд онлайн-продажів

Підсумки Чорної п’ятниці: в світі новий рекорд онлайн-продажів

Виручка онлайн-магазинів у Чорну п’ятницю досягла рекордного показника в США і в світі. Про це пише видання The Bell з посиланням на звіти аналітичних компаній Saleforce і Adobe Analytics.

Читати далі
Три головних принципи для успішного переходу в онлайн – кейс

Три головних принципи для успішного переходу в онлайн – кейс

Як класичний офлайн-рітейлер товарів для сну в період карантинних обмежень зумів успішно переорієнтуватися на онлайн і втричі збільшити продажі в інтернеті.

Читати далі