Головна > Новини > Світові новини

Світові новини

Звіт Deloitte: глобальні тенденції рітейлу в 2021 році
Звіт Deloitte: глобальні тенденції рітейлу в 2021 році

Дискаунтери і онлайн-торгівля забезпечують високе зростання виручки, так само як і диверсифікація торгівлі різними категоріями товарів. При цьому найвигіднішою залишається торгівля одягом – експерти Deloitte назвали основні тенденції рітейлу в […]

Читати далі
Кому корона не тисне. Чистий прибуток Amazon за час пандемії перевищила сумарну за три попередні роки
Кому корона не тисне. Чистий прибуток Amazon за час пандемії перевищила сумарну за три попередні роки

Найбільший в світі інтернет-рітейлер Amazon за дванадцять місяців, що завершилися 31 березня 2021 року отримав чистий прибуток у розмірі $26,9 млрд.

Читати далі
Після виходу з України: Billa відкриває в Австрії магазини-контейнери самообслуговування
Після виходу з України: Billa відкриває в Австрії магазини-контейнери самообслуговування

Перші контейнерні магазини без касирів і продавців Billa Regional Boxes почали працювати вже в чотирьох регіонах. Їх площа становить всього 11 кв. м.

Читати далі
Все буде All-Delivery: чого хочуть покупці в епоху пост-пандемії – дослідження Metapack
Все буде All-Delivery: чого хочуть покупці в епоху пост-пандемії – дослідження Metapack

Якщо на початку епідемії клієнти з розумінням ставилися до дефіциту або затримок в доставці, то тепер їх терпіння швидко закінчується. Правила здійснення онлайн-покупок і досвід доставки стають ключовими факторами для […]

Читати далі
Японський городовий: як виглядатиме ТРЦ Aeon Mall після реконструкції (фотоогляд)
Японський городовий: як виглядатиме ТРЦ Aeon Mall після реконструкції (фотоогляд)

В травні ТРЦ Aeon Mall відкривається після реконструкції. Як зміниться знаменитий японський комплекс – у нашому фотоогляді.

Читати далі
Гіганти fast-fashion: подібності та відмінності стратегій H&M і Zara
Гіганти fast-fashion: подібності та відмінності стратегій H&M і Zara

Як титани світового fashion-рітейлу борються з ковідной реальністю за допомогою стратегій, змін асортименту, виведення нових продуктів, ціноутворення і знижок.

Читати далі