
Ролики тижня: Maudau, Ukrnafta, Guzema Fine Jewelry, Епіцентр, Vovk


Чисті продажі H&M Group у 2024 фінансовому році склали 234 478 млн шведських крон, а валовий прибуток збільшився до 125 299 млн шведських крон.
Результати четвертого кварталу (1 вересня 2024 – 30 листопада 2024):
Повний рік (1 грудня 2023 – 30 листопада 2024)
Генеральний директор H&M Group Даніель Ервер пояснив: «Продажі та операційний прибуток зросли в четвертому кварталі завдяки високим онлайн-продажам, гарному сприйняттю колекцій жіночого одягу та ефективному контролю над витратами. Зосередившись на нашому основному бізнесі та виконуючи наш план, ми знаходимося на шляху до довгострокового прибуткового зростання.
Після року на посаді генерального директора я впевнений, що ми на правильному шляху. Ми визначили чіткий напрямок, повністю зосередившись на нашому основному бізнесі: вдосконалюючи те, що має найбільшу цінність для клієнта, і усуваючи те, що такої цінності не має. Ми пишаємося успіхами, яких ми досягли в подальшому вдосконаленні наших товарів, покращенні досвіду покупок та побудові бренду. Хоча ще багато чого потрібно зробити, у нас є потужний план для забезпечення довгострокового зростання, до якого ми прагнемо.
У четвертому кварталі продажі зросли на 3% у місцевій валюті порівняно з минулим роком. Наша осіння колекція, презентована серією заходів у столицях моди, таких як Мілан, Лондон і Нью-Йорк, що об’єднали музику, культуру та моду, була дуже добре сприйнята. Валова маржа та операційний прибуток також зросли, незважаючи на витрати на ліквідацію та збільшення інвестицій у клієнтську пропозицію, маркетинг та оптимізацію магазинів. Високі онлайн-продажі разом із покращеною презентацією товарів та більш надихаючим досвідом покупок, добре сприйняті колекції жіночого одягу та ефективний контроль над витратами – все це сприяло позитивному розвитку в цьому кварталі. За весь рік операційна маржа склала 7,4%, а прибуток на акцію зріс на 34% до 7,21 шведських крон.
Протягом 2024 року ми досягли значних успіхів. Нашим пріоритетом була товарна пропозиція H&M, з початковим фокусом на жіночому одязі, де ми покращили відповідність трендам і загальну актуальність асортименту. У четвертому кварталі продажі жіночого одягу за повними цінами зросли в усіх каналах.
Ми прискорили темпи вдосконалення нашого ланцюжка поставок, підвищивши гнучкість і доступність товарів в усіх каналах. Наприклад, ми продовжуємо поглиблювати партнерські відносини з нашими постачальниками, скорочуємо процес розробки товарів, починаючи з жіночого одягу, покращуємо прогнозування попиту, продовжуємо розвивати наші можливості близького зберігання та розширюємо використання RFID.
Ми відкрили 88 нових магазинів і продовжили оптимізацію нашого портфеля магазинів. Маючи понад 4 200 магазинів, модернізація нашого портфеля магазинів залишатиметься для нас пріоритетним завданням.
Ми спрощуємо командні структури, щоб побудувати ще більш ефективну організацію. Щоб впорядкувати та оптимізувати наші операції, протягом року ми також припинили діяльність Afound. Протягом 2025 року ми плануємо інтегрувати бренд Monki в Weekday, як в магазинах, так і онлайн.
Ми хочемо використати наш розмір і масштаб, щоб підштовхнути індустрію моди до більш сталого майбутнього. Наша мета – скоротити викиди парникових газів на 56% до 2030 року. Попередні результати показують, що наші викиди за Сферою 3 скоротилися щонайменше на 23% порівняно з базовим рівнем 2019 року. Завдяки подальшій інтеграції питань сталого розвитку в наші бізнес-плани та постійним інвестиціям у декарбонізацію нашого ланцюга поставок ми маємо всі шанси досягти цієї довгострокової мети.
У 2025 році ми продовжимо зміцнювати наш основний бізнес і підвищувати якість нашої клієнтської пропозиції, одночасно продовжуючи активну роботу над економічною ефективністю. Ми прискорюємо процеси створення товарів, підвищуємо точність узгодження пропозиції з попитом і покращуємо доступність товарів для наших клієнтів як онлайн, так і в магазинах, тісніше інтегруючи обидва канали один з одним. Ми зберігаємо рівень інвестицій у порівнянні з минулим роком і в першу чергу націлені на наші магазини та ланцюжок поставок. Ми також покращимо наш цифровий досвід і продовжимо посилювати присутність нашого бренду у ключових модних містах.
Хоча складні макроекономічні умови та геополітична невизначеність можуть вплинути на споживчі настрої протягом 2025 року, ми бачимо деякі позитивні ознаки, такі як зниження інфляції та відсоткових ставок. Наш диверсифікований ланцюжок поставок дає нам гнучкість, необхідну для пом’якшення негативного зовнішнього впливу на різних ринках. Це, разом із нашою бізнес-ідеєю – мода та якість за найкращою ціною з думкою про довкілля – створює сильну стійкість і позиціонує нас для зростання на світовому ринку моди.
Загалом, у нашому основному бізнесі є великий потенціал, з акцентом на органічне зростання. Ми маємо чіткий план на найближчі роки, спрямований на прибуткове та довгострокове зростання, підтримуючи нашу мету – вивільнити моду для всіх. Завдяки відданості та пристрасті всієї нашої команди ми зробимо подальші важливі кроки вперед у 2025 році”.
З повним звітом компанії можна ознайомитись за посиланням.