Світові новини

Торгівля після карантину: як зміняться споживачі і рітейлери після пандемії

Торгівля після карантину: як зміняться споживачі і рітейлери після пандемії

Глобальна аналітична компанія Kantar в своєму щорічному рейтингу BrandZ проаналізувала вплив пандемії COVID-19 на світовий рітейл, і спрогнозувала: хто вийде переможцем у боротьбі за покупців.

Читати далі
Партнер Focus Estate Fund: Рітейл буде укрупнятися, сильні поглинуть слабких

Партнер Focus Estate Fund: Рітейл буде укрупнятися, сильні поглинуть слабких

Які об’єкти торговельної нерухомості виявилися найбільш стійкими в нинішню кризу, що буде зі сферою рітейлу після закінчення карантину і що можуть зробити девелопери, щоб мінімізувати свої ризики.

Читати далі
Група LPP (бренди Reserved, Cropp, Sinsay, House і Mohito) розриває 30% договорів оренди в ТРЦ

Група LPP (бренди Reserved, Cropp, Sinsay, House і Mohito) розриває 30% договорів оренди в ТРЦ

Поки мова йде тільки про торгові точки, розташовані в Польщі: в ряді випадків компанія не знайшла спільну мову в орендодавцями про перегляд умов оренди.

Читати далі
Рітейл та вірус: як COVID-19 впливає на топ-10 світових споживчих трендів в 2020 році

Рітейл та вірус: як COVID-19 впливає на топ-10 світових споживчих трендів в 2020 році

Дослідницька компанія Euromonitor International визначила, як пандемія коронавіруса змінила головні тенденції на споживчому ринку, від яких залежить поведінка покупців в найближчі роки.

Читати далі
Nielsen: як виробникам і рітейлерам підготуватися до роботи після Covid-19

Nielsen: як виробникам і рітейлерам підготуватися до роботи після Covid-19

З розвитком кризи, пов’язаної з Covid-19, компанії FMCG стикаються з різноманітними викликами, головний з яких – забезпечення доступності товару на полиці та ефективне антикризове управління ланцюжком поставок.

Читати далі
Як змінювалися продажі побутової техніки та електроніки в період карантину – дослідження GfK

Як змінювалися продажі побутової техніки та електроніки в період карантину – дослідження GfK

В останній місяць споживчий попит змінюється вкрай стрімко. Внаслідок цього відбуваються надзвичайні стрибки продажів абсолютно різних груп товарів – від холодильників до IT-продуктів.

Читати далі
Мистецтво бездіяльності: як пивний бренд Corona працює з негативом і падінням продажів через пандемію

Мистецтво бездіяльності: як пивний бренд Corona працює з негативом і падінням продажів через пандемію

З моменту виникнення і поширення вірусу COVID-19 виник постійний потік мемів, який пов’язує коронавірус з популярним пивним брендом Corona.

Читати далі
Після карантину в Україні можуть не відкритися до 30% магазинів – Colliers

Після карантину в Україні можуть не відкритися до 30% магазинів – Colliers

Великі українські рітейл-оператори допускають, що при найгіршому сценарії та неготовності деяких орендодавців істотно переглядати умови оренди, до 30% магазинів можуть не відкритися після карантину.

Читати далі