Японську мережу міні-маркетів 7-Eleven хоче поглинути канадський конкурент

Японську мережу міні-маркетів 7-Eleven хоче поглинути канадський конкурент

20.08.2024 11:25
  1096
Костянтин Симоненко

Японський оператор найбільшої у світі мережі мінімаркетів 7-Eleven розглядає пропозицію Alimentation Couche-Tard про поглинання.

Як пише Liga.net, японський оператор найбільшої у світі мережі мінімаркетів 7-Eleven отримав пропозицію про поглинання від канадського конкурента – ритейлера Alimentation Couche-Tard. Про це йдеться в заяві Seven & I Holdings у відповідь на повідомлення ЗМІ про ймовірну угоду. Компанія підтвердила, що отримала конфіденційну, необов’язкову та попередню пропозицію від ACT придбати всі акції Seven & I – компанію власника 7-Eleven. Японський ритейлер створив спеціальний комітет для розгляду пропозиції від Couche-Tard, йдеться в заяві.

Nikkei Asia зазначає, що у 2020 році канадська компанія вже виявляла зацікавленість до купівлі Seven & I. Подробиці пропозиції, включно з часткою та умовами оплати, поки що не відомі. Експерти припускають, що купівля 100% акцій Seven & I може коштувати не менш як 5 трлн єн (приблизно $34 млрд). Це може стати найбільшим в історії іноземним поглинанням японської компанії.

Після новин про можливу угоду акції Seven & I подорожчали на 22,7% — до 2161 єни, збільшивши ринкову капіталізацію компанії до 5,6 трлн єн. Seven & I управляє мережею з 85 000 магазинів крокової доступності у 20 країнах та регіонах, плануючи до 2030 року розширити її до 100 000 магазинів у 30 країнах та регіонах. У 2021 році Seven & I придбала Speedway, яка керує магазинами біля дому із заправними станціями у США.

Alimentation Couche-Tard має магазини у Північній Америці, Швеції, Фінляндії, Ірландії, Польщі та інших країнах під брендами Couche-Tard та Circle K: близько 17 000 магазинів майже у 30 країнах світу. Вона котирується на фондовій біржі Торонто та має ринкову капіталізацію близько 80 млрд канадських доларів ($58,5 млрд).

Сукупний обсяг продажів двох компаній становитиме близько 20 трлн єн ($135 млрд), що потенційно приведе до створення однієї з найбільших у світі роздрібних груп, основним бізнесом якої стануть магазини біля дому.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку