Головна > Новини > Звіти

Звіти

У перші дні Чорної п’ятниці продажі мережі Епіцентр зросли на 40%

У перші дні Чорної п’ятниці продажі мережі Епіцентр зросли на 40%

У перші дні глобального марафону знижок, відомого під назвою Чорна п’ятниця, в національній мережі торговельних центрів Епіцентр продажі акційних товарів виросли майже на 40% у порівнянні з торішнім стартом цієї […]

Читати далі
За рік Фокстрот подвоїв обсяг онлайн-продажів

За рік Фокстрот подвоїв обсяг онлайн-продажів

Омніканальний ритейлер Фокстрот, що розвиває однойменну мережу магазинів побутової техніки й електроніки та онлайн майданчик Foxtrot.ua, за рік наростив частку продажів через інтернет практично удвічі: з 10,2% у вересні-2019 до […]

Читати далі
Ашан Україна: онлайн-продажі перевищили 10%, в планах – розвиток Pick Up Point

Ашан Україна: онлайн-продажі перевищили 10%, в планах – розвиток Pick Up Point

В ході панельної дискусії “Досягнення і розвиток міжнародних рітейлерів в Україні” на RAU Expo-2020 директор з продажів Ашан Україна Наталія Пилипенко розповіла про роботу однієї з провідних продуктових мереж країни […]

Читати далі
Vodafone Retail за півроку наростив продажі на 26% до 527 млн грн

Vodafone Retail за півроку наростив продажі на 26% до 527 млн грн

Продажі Vodafone Retail – роздрібного підрозділу українського телеком-оператора Vodafone – в першому півріччі 2020 року зросли на 26%, незважаючи на значний спад продажів у другому кварталі.

Читати далі
Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в липні 2020 року

Топ-10 найбільш відвідуваних маркетплейсів в Україні в липні 2020 року

Які інтернет-магазини були найбільш відвідуваними в Україні в липні 2020 року, з яких пристроїв на них найчастіше заходили, скільки в середньому тривав один сеанс і скільки сторінок переглядали користувачі.

Читати далі
Топ-10 найбільш відвідуваних інтернет-магазинів України в червні

Топ-10 найбільш відвідуваних інтернет-магазинів України в червні

Які інтернет-магазини були найбільш відвідуваними в Україні в червні 2020 року, з яких пристроїв на них найчастіше заходили, скільки в середньому тривав один сеанс і скільки сторінок переглядали користувачі.

Читати далі