Аліна Єловенкова, Marsee’s: Без грамотного піару й маркетингу проект рано чи пізно заглухне Чому ще три роки тому українським брендам було невигідно працювати, з якими проблемами зіштовхуються вітчизняні... Історії компанійДосвід 8 Червень 2017 1264
Маркетинг або мракобісся: 11 хитрощів Цитруса і Віктора Шолошенко Витяги з доповіді екс-директора з маркетингу Цитруса Віктора Шолошенко на iForum-2017. ДосвідМаркетинг 7 Червень 2017 1779
Олександр Федець, Франс.уа: Через півтора року ми завоюємо європейський ринок Засновник мережі булочних-кав’ярень Франс.уа Олександр Федець про те, як за кілька років відділ з випічки... ДосвідПерсоналії 7 Червень 2017 2512
Піти, щоб повернутися: Baldessarini в Україні відкрив перший у світі магазин у новому форматі Чому німецький бренд класичного чоловічого одягу Baldessarini пішов з України в 2014 році, і чому після трирічної відсутності... ДосвідНовини 6 Червень 2017 1713
З чоботаря в мільйонери: як бідний одеський єврей заснував Timberland Він був простим чоботарем і терпляче відкладав гроші. Лише до 50 років, зібравши достатньо коштів, він розпочав власну... Історії компанійІсторія вихідного дня 5 Червень 2017 3046
Кращі ролики тижня: Lacoste, KFC, IKEA і Pianoboy Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 4 Червень 2017 1310
Шо, знову?! Як відреагували соцмережі на новину про черговий вихід IKEA в Україну Прийде IKEA в Україну чи ні, але в український Facebook вона приходить не вперше. Історія вихідного дняНовини 3 Червень 2017 2811
Денис Рогачов, Comfy.ua: «Світ задає тренди, які дуже швидко стають must do» Навіщо, чому і як COMFY оновлював інтернет-магазин, що змінилося і в чому новації ресурсу. E-commerceДосвід 1 Червень 2017 1406
Справа в коробці: як побудувати бізнес з доставки їжі з мінімумом інвестицій Проект з доставки їжі від українських виробників “Местная Еда” успішно працює вже більше трьох років і має намір... Історії компанійНовини 1 Червень 2017 1337
Як гарантувати клієнтам якісне і системне обслуговування Олена Цисар – засновник CSMC (Customer Service Management Center), партнер 4service Group, глава консалтингового напрямку 4Service Group, розповідає... ДосвідМаркетинг 31 Травень 2017 1349
Ганна Штефко, IDEXE: Знижки вже не завжди тішать покупця Офіційний дистриб’ютор IDEXE в Україні про “пострадянські синдроми” в регіональних ТРЦ та чому одяг, який... ДосвідНовости 31 Травень 2017 1248
Як бренду працювати з коментарями в соціальних мережах і не помилитися У деяких брендів виходить будувати навколо себе міцну ком’юніті в соціальних мережах, а в деяких — ні. Секрет простий... АналітикаДосвід 29 Травень 2017 630