Знати клієнта в обличчя: Face-трекер як конкурент карткових програм лояльності Директор українського офісу 1С-Бітрікс Дмитро Суслов про особливості системи розпізнавання осіб Face-трекер, можливості... Made In UkraineІнновації 17 Травень 2017 877
Чорна бухгалтерія: чи варто панікувати через санкції проти 1С Розроблене в Росії програмне забезпечення 1С займає 70-80% українського ринку бухгалтерських програм. ДержаваНовини 17 Травень 2017 909
Власник бренду SOVA про кризу, уподобання українців і перспективи Олександр Сова в інтерв’ю для Delo.ua розповів про те, як ювелірна галузь пережила кризу, що чекають покупці, і завдяки... ДосвідПерсоналії 15 Травень 2017 1751
За рахунок чого бренди встановлюють емоційний зв’язок з покупцями Емоційний зв’язок з брендами встановлюють більше 65% покупців. Більшість чоловіків емоційно прив’язані до брендів... АналітикаМаркетинг 15 Травень 2017 651
Огляд нововведень квітня для бізнесу в Facebook та інших соцмережах Українські рітейлери все активніше роблять ставку на використання таких інструментів, як реклама в Facebook, Instagram і в... ІнноваціїДосвід 15 Травень 2017 1231
Кращі ролики тижня: Ikea, Opus, Shaddy, Канівський маслосирзавод і Рятувальники Малібу Щотижня з’являються нові креативні рекламні ролики відомих брендів і рітейлерів. У даній рубриці ми збираємо кращі. Історія вихідного дняМаркетинг 14 Травень 2017 732
Креатив і модерн: як виглядає головний офіс OLX Україна (фоторепортаж) У квітні 2017 року виповнився рік, як OLX переїхав у новий офіс в київський IQ Business Center. Що ховається за стінами офісу... Історія вихідного дняНовини 13 Травень 2017 2839
Як ефективно використовувати CRM в компанії: досвід Нова пошта Які переваги може дати CRM-система бізнесу, що вона дає клієнтам і як її використовують в Нова пошта. ІнноваціїДосвід 11 Травень 2017 1548
Як змінилося оформлення вітрин в магазині Всі. Свої до Євробачення До старту Євробачення вітрини найбільшого магазину українських брендів Всі. Свої в Києві прикрасили соняшники, маки,... ДосвідНовини 10 Травень 2017 751
Рецепт успіху з сервісу, хмелю та солоду: інтерв’ю з генеральним директором мережі МОРЕ ПИВА Керівник мережі МОРЕ ПИВА Дмитро Молчанов про те, чому важливо виділятися серед конкурентів, за яким принципом... ДосвідНовини 10 Травень 2017 1811
Помилки в рекламі: промо-кампанії, за які довелося перепрошувати Всі бренди, навіть самі толерантні, у своїх промо іноді переходять межу пристойності — і відразу ж отримують... Історія вихідного дняДосвід 9 Травень 2017 2159
Digital-тренди 2017: чого хочуть споживачі (інфографіка) У яких технологіях найбільше зацікавлені споживачі та чим не планують користуватися в 2017 році. E-commerceІнновації 8 Травень 2017 1187