Головна > Досвід > Нові формати > Як RicaMare збільшив показники завдяки впровадженню нової концепції
Як RicaMare збільшив показники завдяки впровадженню нової концепції

Як RicaMare збільшив показники завдяки впровадженню нової концепції

Напередодні Retail & Development Business Awards-2018 редакція RAU розповідає про номінантів на премію “Кращий shop-concept року” і розкриває особливості і результати нових концепцій магазинів.

14 вересня в КВЦ Парковий відбудеться Retail&Development Business Awards 2018, на якому будуть названі та нагороджені найуспішніші компанії рітейлу і девелопменту країни. Кращі з кращих нагороджуються в 26 номінаціях, з них 21-ну нагороду отримають рітейлери і 5 – девелопери.

Цього року список номинацій Retail & Development Business Awards поповнився ще одним конкурсом: «Кращий shop-concept року». Участь в конкурсі є безкоштовною: в ньому оцінюються рітейлери, котрі самостійно висунули свої кандидатури. Обов’язкова умова участі в номінації: у період з 30.06.17 по 01.07.18 рітейлер провів переформатування одного або декількох магазинів, впровадив новий формат або інші інновації. Самовисування відбувалося шляхом направлення організаторам заповненої анкети встановленої форми по e-mail з вкладенням презентації та пояснювальної записки. Розбивка за сферами діяльності не проводилася.

У номінацію подали заявки 11 компаній, серед яких бренд української дизайнерського жіночого одягу RicaMare, в 2018 році відновив свої магазини. Першим став магазин RicaMare в ТРЦ Караван у Харкові. У компанії розповіли про те, як створювалася концепція, як реалізовувалася та яких показників досягли завдяки змінам в магазині.

Час змінюватися

На підставі комплексної діагностики мережі магазинів Rica Mare виявили ряд змін, необхідних для підвищення конкурентоспроможності та прибутковості, зокрема, магазину в харківському ТРЦ Караван. На основі даних була розроблена нова концепція магазину і комплекс заходів щодо його вдосконалення.

Так виглядав магазин в харківському ТРЦ Караван до змін:

Нова концепція ґрунтувалася на розширенні асортименту, залученні нової аудиторії покупців (цільових клієнтських груп) і підвищенні ергономічності використовуваної площі для покупців та їх супутників. Основний напрямок у вигляді вечірніх і коктейльних суконь доповнився жіночим одягом в стилі Casual (повсякденний стиль). У зв’язку з цим змінилося позиціонування і розширилася аудиторія бренду.

Це вимагало змін внутрішнього (інтер’єр) і зовнішнього оформлення магазину (дизайн вітрин), удосконалення системи мерчандайзингу та рекламної стратегії. Переформатування магазину Rica Mare вимагало змін в організації торгового простору і мерчендайзингу.

У компанії ставили такі завдання:

  • залучити цільову аудиторію;
  • збільшити трафік і лояльність цільової аудиторії;
  • підвищити статус та імідж магазину і його привабливість для відвідувачів;
  • раціонально зонувати площу магазину, підвищити ергономічність і ефективність використання;
  • знизити вплив фактора сезонності та підвищити стабільність роботи магазину.

Магазин оснащений новітнім торгівельним і технологічним устаткуванням, і поповнено новим асортиментом.

Показники магазину, який працює в новому концепті, значно змінилися: в торговій точці збільшилася конверсія практично на 1% і оборот – більш ніж на 50%.

Магазин Rica Mare в харківському ТРЦ Караван після реконцепції:

В якості розробника концепції виступив консультант-дизайнер Віталій Степаненко, а виконавцем – студія торгового обладнання AMSTAL.

Нові концепти інших учасників будуть представлені протягом цього тижня.

Читайте також –

Реконцепція торгових точок ISEI: зростання продажів на десятки процентів (+фото)

Про автора