Головна > Досвід > Нові формати > Конверсія магазину Intersport в новій концепції в Лавині – найвища в мережі
Конверсія магазину Intersport в новій концепції в Лавині – найвища в мережі

Конверсія магазину Intersport в новій концепції в Лавині – найвища в мережі

Напередодні Retail & Development Business Awards-2018 редакція RAU розповідає про номінантів на премію “Кращий shop-concept року” і розкриває особливості і результати нових концепцій магазинів.

14 вересня в КВЦ Парковий відбудеться Retail&Development Business Awards 2018, на якому будуть названі та нагороджені найуспішніші компанії рітейлу і девелопменту країни. Кращі з кращих нагороджуються в 26 номінаціях, з них 21-ну нагороду отримають рітейлери і 5 – девелопери.

Цього року список номинацій Retail & Development Business Awards поповнився ще одним конкурсом: «Кращий shop-concept року». Участь в конкурсі є безкоштовною: в ньому оцінюються рітейлери, котрі самостійно висунули свої кандидатури. Обов’язкова умова участі в номінації: у період з 30.06.17 по 01.07.18 рітейлер провів переформатування одного або декількох магазинів, впровадив новий формат або інші інновації. Самовисування відбувалося шляхом направлення організаторам заповненої анкети встановленої форми по e-mail з вкладенням презентації та пояснювальної записки. Розбивка за сферами діяльності не проводилася.

У номінацію подали заявки 11 компаній, серед яких мережа Intersport. Два роки тому компанія почала відкривати магазини, а вже через 8 місяців приступила до оновлення концепції. Магазин мережі в ТРЦ Lavina Mall з’явився як результат постійних змін, і все нові точки будуть відкриватися саме в цій концепції. У компанії розповіли про те, як створювався формат, як реалізовувалося оновлення і яких показників досягли завдяки змінам в магазинах.

Бути як кращі в світі

Ідеєю реконцепції було наблизити магазини до сучасного вигляду світових спортивних мереж. Серед завдань основними були – зробити магазин більш цікавим для відвідувачів, створити атмосферне інтер’єр в різних зонах. Розділяти торгову площу планували не тільки навігацією, а й спеціальним дизайном.

Концепція була розроблена компанією Intersport Global. “Intersport в ТРЦ Lavina був відкритий в грудні 2017 року, і став 20-м магазином мережі. Його відкривали в новій концепції, яка вмістила в себе досвід попередніх відкриттів і зарубіжного погляду на дизайн, зонування і проектування”, – відзначає Сергій Двинських, заступник директора Intersport Ukraine з питань розвитку.

В результаті відвідуваність магазина порівнянна з іншими магазинами, однак показник конверсії є одним з найвищих в мережі.

Нова концепція Intersport в Lavina Mall:

Розробником ідеї і виконавцем виступила команда Intersport Україна.

Нові концепти інших учасників будуть представлені протягом цього тижня.

Читайте також –

Оновлена BILLA: концепція Pop-Art Kitchen збільшила продажі на третину

Про автора