Головна > Досвід > Нові формати > Продажі в харківському SPAR нової концепції виросли наполовину (+ фото)
Продажі в харківському SPAR нової концепції виросли наполовину (+ фото)

Продажі в харківському SPAR нової концепції виросли наполовину (+ фото)

Напередодні Retail & Development Business Awards-2018 редакція RAU розповідає про номінантів на премію “Кращий shop-concept року” і розкриває особливості і результати нових концепцій магазинів.

14 вересня в КВЦ Парковий відбудеться Retail&Development Business Awards 2018, на якому будуть названі та нагороджені найуспішніші компанії рітейлу і девелопменту країни. Кращі з кращих нагороджуються в 26 номінаціях, з них 21-ну нагороду отримають рітейлери і 5 – девелопери.

Цього року список номинацій Retail & Development Business Awards поповнився ще одним конкурсом: «Кращий shop-concept року». Участь в конкурсі є безкоштовною: в ньому оцінюються рітейлери, котрі самостійно висунули свої кандидатури. Обов’язкова умова участі в номінації: у період з 30.06.17 по 01.07.18 рітейлер провів переформатування одного або декількох магазинів, впровадив новий формат або інші інновації. Самовисування відбувалося шляхом направлення організаторам заповненої анкети встановленої форми по e-mail з вкладенням презентації та пояснювальної записки. Розбивка за сферами діяльності не проводилася.

У номінацію подали заявки 11 компаній, серед яких мережа супермаркетів SPAR. Причиною появи концепту стала необхідність повної реконструкції нестандартної площі харківської точки, але результати перевершили очікування. Як створювалася концепція, як її реалізовували і яких показників досягли завдяки змінам в магазинах – в матеріалі RAU.

Створювали “Мерседес” серед магазинів

Щоб відкрити торгівельну точку SPAR в новій концепції, компанії довелося зробити реконструкцію колишнього приміщення банку по вул. Культури, 15 у Харкові. В результаті планували запустити сучасний цілодобовий магазин біля будинку, в якому були б впроваджені інноваційні технології обслуговування і сервісу з високою часткою виробництва продуктів в магазині. Необхідно було створити місце, яке буде цікавим і актуальним довгі роки.

“Ми не гналися за модними тенденціями, а створювали стиль SPAR – лаконічний, впізнаваний і ергономічний. Робоча назва проекту, які повторював кожен раз дизайнер-консультант« Народний Мерседес Гелендваген Брабус»”, – розповідають в компанії.

Як виглядало приміщення до реконструкції:

Досить складним завданням було адаптувати формат для приміщення нестандартної геометрії. Для цього довелося ламати стіни, будувати підвали і вітрини, розробити нові касові вузли і використовувати велику кількість спеціального устаткування.

У кожній торговій зоні розмістили ігрові акценти – на кожному торті повинна бути “вишенька”.

Так виглядають все “вишеньки” в харківському SPAR:

Як автор ідеї і дизайн-проекту виступив Віталій Степаненко, архітектором – Євген Никоненко.

В результаті зростання обсягу продажів нового об’єкта мережі в порівнянні з локацією в крокової доступності склало більше 50%, а середній чек виріс більш ніж на 40%

Нові концепти інших учасників будуть представлені протягом цього тижня.

Читайте також –

Після реконцепції відвідуваність магазина Insize виросла практично в два рази

Про автора
Дарья Златьева

Журналист

Всі статті від автора