56% споживачів зацікавлені в соціальних ініціативах бренду в період карантину 56% споживачів раді чути про те, як бренди допомагають громадам в розпал спалаху коронавірусу, відзначає дослідження... Міжнародний досвідНовини 25 Березень 2020 796
Яким буде український продуктовий рітейл в розпал кризи – досвід Китаю До чого варто готуватися українському продуктовому ритейлу в пік епідемії. Покрокова інструкція для торгових мереж,... Міжнародний досвідНовини 24 Березень 2020 1367
Customer Communications: чотири типових помилки програм лояльності Про найпоширеніші проблеми, що стосуються програм лояльності, розповіла Сандра Гудат, експерт Customer Communications Group Inc. ДосвідМіжнародний досвід 20 Березень 2020 706
Війна фаст-фудів: 65 років протистояння McDonald’s і KFC Як два локальні бренди стали законодавцями швидкого харчування у світі, але й досі ведуть завзяту боротьбу між собою. Історії компанійМіжнародний досвід 14 Березень 2020 6430
Хітлайн на найбільшій виставці для рітейлу EuroShop 2020 (фото та відео) 40 моделей вітрин, які відповідають сучасним тенденціям світового рітейлу, з екологічними й енергозберігаючими... Міжнародний досвідНовини 6 Березень 2020 1085
Aisberg на EuroShop-2020: Ергономіка, кастомізація та екологія Компанія Aisberg, український виробник холодильного обладнання, в 5-й раз презентувала свою Техніку Ефективної Торгівлі на... Міжнародний досвідНовини 3 Березень 2020 618
Неповерненці: хто винен, що покупці йдуть в інтернет з фізичних магазинів Як показує дослідження ServiceChannel, далеко не завжди причиною закриття офлайн-магазинів служить розвиток онлайн-торгівлі. АналітикаМіжнародний досвід 24 Лютий 2020 826
Прихована загроза: шість ключових факторів ризику для сучасного рітейлу Міжнародна компанія з управління ризиками Marsh представила своє дослідження ключових тенденцій і чинників, які несуть... АналітикаМіжнародний досвід 20 Лютий 2020 1472
Нові форми: 11 головних трендів в дизайні упаковки в 2020 році Цей рік може стати проривним у сфері нового дизайну упаковки для різних товарів, яка допомагає брендам виділитися... Історія вихідного дняМіжнародний досвід 8 Лютий 2020 1775
За лаштунками McDonald’s: 7 основних правил комунікації провідної мережі ресторанів fast service У McDonald’s є багато правил маркетингу, в тому числі: що може і чого не може робити головний персонаж бренду Рональд... Міжнародний досвідМаркетинг 30 Січень 2020 5384
Топ-10 глобальних споживчих трендів 2020 року: дослідження Euromonitor Дослідницька компанія Euromonitor International назвала головні тенденції на споживчому ринку, які визначать поведінку покупців... АналітикаМіжнародний досвід 30 Січень 2020 2307
Ресторан в магазині: історії успіху від Whole Foods, Tommy Bahama і IKEA Люди все частіше приходять в магазини не стільки за покупками, скільки за враженнями. Ресторан в магазині може не... ДосвідМіжнародний досвід 25 Січень 2020 1200