Лист директора Starbucks співробітникам: Пандемія торкнулася кав’ярень по всьому світу, але і показала найкраще, що є в нас

Лист директора Starbucks співробітникам: Пандемія торкнулася кав’ярень по всьому світу, але і показала найкраще, що є в нас

26.05.2020 08:15
  166
rau

Що написав президент і головний виконавчий директор Starbucks Кевін Джонсон співробітникам у зв’язку з пандемією Covid-19 у світі.

Цей текст доступний також російською мовою

Starbucks – американська мережа кав’ярень, яка налічує понад 30 000 закладів по всьому світу. Кевін Джонсон, президент і головний виконавчий директор Starbucks, написав відкритий лист до співробітників про те, що відбувається в компанії і як вона буде розвиватися після пандемії. Редакція MC.today розмістила її переклад. RAU публікує скорочену версію.

Ще півроку тому ніхто й подумати не міг, що світ захлесне пандемія COVID-19. Що люди будуть вмирати, страждати від самотності під замком, боятися того, як карантин вплине на економіку.

Але це відбувається, і ми проходимо через це разом.

У важкі часи перевіряються цінності. Мене як і раніше надихає ваша стійкість. Партнери Starbucks разом справляються з ситуацією на більш ніж 80-ти ринках по всьому світу і приймають рішення на основі трьох простих принципів:

  • Підтримувати медичних працівників і державних чиновників, які працюють над зменшенням поширення цього вірусу.
  • Бути позитивними і відповідальними, обслуговуючи наших клієнтів.
  • Найважливіше здоров’я і благополуччя наших партнерів і клієнтів.

Поки країни борються з поширенням вірусу, такі компанії, як Starbucks, повинні закрити свої зали в кав’ярнях, дотримуватися соціальної дистанції і так далі. Ми змогли продовжити працювати там, де це реально, з протоколами безпеки та обмеженими можливостями.

На прикладі Китаю ми бачимо, що світ переходить до нового етапу, який можна назвати «спостереження і адаптація». Це означає, що ми всі будемо продовжувати стежити за ситуацією з COVID – 19 і почнемо пристосовуватися.

Що це означає Для Starbucks? Те, що ми будемо поступово розширюватися і змінюватися. Наприклад, одні наші кафе будуть працювати тільки для автомобілістів (видавати замовлення в віконце водіям — прим. ред.), інші — приймати замовлення і оплату через мобільний, а треті можуть відкритися «на винос». Це вже спрацювало в Китаї, і ми готуємося застосувати це в США.

Ми розробили для команд інформаційну панель, де розповідаємо про підтверджені випадки та поширення COVID-19, а також про те, як це може вплинути на окремі заклади. Ми готові до цього нового, динамічного періоду.

Зараз більше 60% наших закладів в США пристосовані для того, щоб видавати замовлення через віконце. І навіть до 19 приблизно 80% замовлень у нас було на винос.

За останні кілька тижнів ми протестували різні варіанти роботи в більш ніж 300 кафе по всій території США, включаючи безконтактне обслуговування, самовивіз, доставку на узбіччя (товар залишають на тротуарі біля будинку — прим. ред.) і до дому. Ми знайшли інноваційні способи безпечного обслуговування наших клієнтів.

Але тільки людина вирішує, як управляти кав’ярнею, і коли їй змінюватися. Він враховує в першу чергу чотири фактори:

  • наскільки важка ситуація з коронавірусом в конкретному регіоні;
  • що радять працівники охорони здоров’я та уряду;
  • як налаштовані місцеві жителі;
  • наскільки готова сама кав’ярня.

Це допомагає зрозуміти, чи може заклад знову почати роботу і який формат використовувати. Це величезна відповідальність для партнерів Starbucks. Зараз для нас найважливіше здоров’я і благополуччя наших партнерів і клієнтів. Тому фінансові рішення повинні бути вторинними.

Ця пандемія торкнулася точок Starbucks по всьому світу. Її наслідки для людей і економіки трагічні. Але вірус також виявив найкраще, що є в людях. У тому числі стійкість і вміння підтримувати один одного. Ми всі пристосовуємося до цієї нової реальності, і поки ми це робимо, ми будемо підтримувати наших людей і разом ставати сильнішими. Це і є стійкість Starbucks в кращому вигляді.

Читайте також –

Starbucks открыл свой первый магазин формата “экспресс” – для выдачи интернет-заказов (+фото)

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку