Персоналії

Наталя Варшавська, Домашній маркет: У довоєнний період основною стратегією компанії було фізичне збільшення кількості магазинів

Наталя Варшавська, Домашній маркет: У довоєнний період основною стратегією компанії було фізичне збільшення кількості магазинів

Chief marketing officer продуктової мережі Домашній маркет розповіла про особливості залучення покупців і партнерів під час...
time icon  
  2325
Зоряна Солтан, ТРЦ Respublika Park: Зараз час благодійних партнерських заходів, спрямованих на підтримку задля перемоги

Зоряна Солтан, ТРЦ Respublika Park: Зараз час благодійних партнерських заходів, спрямованих на підтримку задля перемоги

Під час RAU workshop «Ринок торговельної нерухомості під час війни» директор з маркетингу ТРЦ Respublika Park Зоряна Солтан у своїй...
time icon  
  1509