Володимир Петренко, UPG: Якщо заробляємо півтори гривні на літрі – щасливі Засновник UPG Володимир Петренко в інтерв’ю для Liga.net розповів, як зміняться ціни на пальне, чи безпечний для машин... ДосвідНовини партнерів 22 Травень 2025 2970
Максим Гаврюшин, УРТЦ: В успішному ТРЦ одна людина витрачає близько 700-800 грн за візит Голова Української ради торгових центрів та операційний директор девелоперської компанії Budhouse Group про стан ринку ТРЦ,... ДосвідЛюди девелопменту 21 Травень 2025 743
Юрій Назарук, !Fest: Попри всі виклики, ми не зупиняємось – рухаємось уперед і в Україні, і за її межами Співзасновник холдингу !Fest Юрій Назарук про досвід українського ресторанного бізнесу за кордоном, зокрема про причини... ДосвідНовини компаній 20 Травень 2025 1010
Денис Корецький, Алло: Працюємо над збільшенням частки онлайн торгівлі до 50% Керівник департаменту маркетплейс Алло Денис Корецький в інтерв’ю RAU поділився інформацією про розвиток онлайн... E-commerceНовини 16 Травень 2025 2257
Як з нульовим бюджетом на медіа отримати 18 млн контактів. Кейс КFC (+ презентація) В ході 18-го Українського маркетинг-форуму, який пройшов 29-30 квітня в столиці, виступили Вадим Гордєєв, СЕО the most mid creative... ДосвідМаркетинг 16 Травень 2025 868
Ігор Здоровяк, Перша логістична компанія контрольованих товарів (Tobabox): Наше рішення допоможе у боротьбі із сірим ринком тютюнових виробів Співзасновник та ідейний натхненник першої в Україні компанії, яка буде продавати тютюнові вироби через вендингові... ІнноваціїНовини 13 Травень 2025 1921
Зростання попри війну: як живе та розвивається український ринок ритейлу Співзасновник і голова правління RAU Андрій Жук в розмові з Retailnet.pl розповів про те, як українська галузь роздрібної... ДосвідНовини партнерів 12 Травень 2025 1418
Тарас Панасенко, Аврора: Ми розширили умови повернення товарів і відсоток повернень зменшився СЕО мережі Аврора розповів про вихід на ринок Румунії, електронний документообіг та статистику повернень. RAU пропонує... Новини партнерівПерсоналії 12 Травень 2025 988
Інтерв’ю топ-менеджерок Metro Україна: як ритейлер змінює підхід до закупівель Зараз частка продажів ВТМ в Metro Україна складає понад 20%. А мета до 2030 року – досягти мінімум 30%. Як компанія розвиває... ДосвідНовини партнерів 9 Травень 2025 2223
Паковання як інструмент комунікації бренду. Кейс Half&Half від Suziria В ході 18-го Українського маркетинг-форуму, який пройшов 29-30 квітня в столиці, виступили Максим Лесняк, засновник... ДосвідНовини партнерів 9 Травень 2025 1116
Людмила Севрюк, Brocard Ukraine: За кілька років уявити beauty-ритейл без ШІ буде взагалі неможливо Директорка компанії Брокард-Україна Людмила Севрюк розповіла про технологічні інновації, плани з розвитку та поточні... ІнноваціїНовини компаній 8 Травень 2025 900
Іван Чивкін, Антошка: Як мережа адаптується до реалій повномасштабної війни Як мережа дитячих магазинів Антошка працює у повномасштабне вторгнення, як змінюється поведінка клієнтів та на чому... ДосвідНовини партнерів 7 Травень 2025 1133