Тренди брендів: 8 порад з виживання в сучасному світі рітейлу Ще рік тому модним словом в роздробі було “омніканальний”, але зараз воно стало буденним. Адже якщо роздрібний... АналітикаМіжнародний досвід 21 Червень 2019 923
Досвід Otto: як торгівля по паперовим каталогам стала електронною комерцією Компанія Otto відмовляється від друку свого легендарного каталогу і переводить його в додаток. В даний час вже 97% всіх... E-commerceМіжнародний досвід 11 Червень 2019 477
Інфографіка: як покупці воліють спілкуватися з брендами Згідно з новим дослідженням агентства маркетингових сервісів Infogroup, 39,4% споживачів некомфортно почувають себе, коли... Міжнародний досвідМаркетинг 10 Червень 2019 404
IV Modern Retail Forum: майбутнє рітейлу — за єдиною системою з технологій інновацій та емоційного досвіду Якими були головні акценти четвертого (і другого в цьому році) Modern Retail Forum. Подія, організована міжнародною компанією... Міжнародний досвідНовини 7 Червень 2019 928
Швидкоїжа: як Burger King планує до 2030 року обійти всіх конкурентів на світовому ринку фаст-фуду Поки що відрив від основного й запеклого конкурента, McDonald’s, що входить до трійки найдорожчих глобальних брендів, все... Історії компанійМіжнародний досвід 7 Червень 2019 543
Як трансформується клієнтський досвід у fashion-рітейлі: досвід Nike, Timberland і Barneys Бренди хочуть популярності та продажів, а покупці, як і раніше, вимагають уваги, доппослуг, емоцій, ексклюзивності та... Міжнародний досвідНовини 7 Червень 2019 569
Next Generation: 5 кроків успішної діджитал-стратегії для покоління Z Від яких факторів залежить ефективність маркетингової стратегії при роботі з поколінням Z. Міжнародний досвідНовини 6 Червень 2019 521
Об’єднуй і перемагай: як з магазинів різного формату була створена найбільша мережа гіпермаркетів Китаю Поглинання маленьких мереж, доставка за годину, безпілотні магазини – ось тільки деякі складові успіху рітейлера. Історії компанійМіжнародний досвід 30 Травень 2019 629
Дослідження Deloitte: що очікувати від споживачів поколінь Y і Z Міжнародна компанія Deloitte опублікувала результати свого глобального «Опитування покоління третього тисячоліття за 2019... АналітикаМіжнародний досвід 28 Травень 2019 758
Власник Aukro в Чехії: Чому маркетплейс став інтернет-аукціоном Помилки є частиною організаційного зростання, якщо вони не є фатальними. Тому головне – робити правильні висновки. E-commerceМіжнародний досвід 27 Травень 2019 683
Репортаж з країни п’яти зірок: що нового для рітейлу було представлено на eTail Asia 2019 Олена Щепаник, СЕО ABM Inventory, розповідає про свої враження з однією з найбільших профільних виставок в сфері рітейлу,... Міжнародний досвідНовини партнерів 22 Травень 2019 685
Битва титанів: Walmart конкурує з Amazon в швидкості доставки товарів Найбільший світовий ритейлер запускає безкоштовну доставку на наступний день для покупок на суму від $35 за низкою... E-commerceМіжнародний досвід 20 Травень 2019 520