IKEA після Кампрада: Маленькі магазини, інтернет та відкриття в Україні Як трансформується одна з найвідоміших компаній XX сторіччя та на що очікує в Україні Історії компанійМіжнародний досвід 19 Липень 2019 770
Розвіртуалізація: топ-7 причин, чому інтернет-рітейлери не можуть без офлайну Cинергія онлайн і офлайн буде ключем до успіху будь-якого роздрібного бізнесу вже у найближчому майбутньому. E-commerceМіжнародний досвід 18 Липень 2019 710
Продажі без продавців: торговельні автомати все частіше замінюють людину Сучасний темп життя, можливість віддаленої роботи та здійснення покупок з будь-якої точки світу роблять торгові... ЕкономікаМіжнародний досвід 17 Липень 2019 3481
Starbucks відкрив свій перший магазин формату “експрес” – для видачі інтернет-замовлень (+фото) Кавовий гігант відкрив свій перший заклад Starbucks Now в Пекіні. Новий формат призначений для роботи з клієнтами, які... Міжнародний досвідНові формати 17 Липень 2019 765
Топ-10 інструментів для відстеження трендів в e-commerce На яких ресурсах відстежувати міжнародні тренди і як це робити найкраще. E-commerceМіжнародний досвід 12 Липень 2019 1508
Перемоги і провали в соцмережах: розпродаж партії товару за 23 хвилини, зростання виручки в $1,5 млрд та інше Однак на 100% ефективних стратегій просування через соцмережі поки не існує: якісний контент коштує дорого, а інвестиції... Міжнародний досвідМаркетинг 11 Липень 2019 1188
Як працює бізнес Zara, одного з найпопулярніших в світі брендів одягу Що допомогло іспанській компанії домогтися світової слави і чому Zara так люблять покупці. Історії компанійМіжнародний досвід 5 Липень 2019 2889
Гаррі Фрідман: Десять принципів висококласного обслуговування Засновник і гендиректор міжнародної консалтингової компанії в сфері рітейлу Friedman Group про те, як зробити магазин... Міжнародний досвідНовини 27 Червень 2019 620
Тренди брендів: 8 порад з виживання в сучасному світі рітейлу Ще рік тому модним словом в роздробі було “омніканальний”, але зараз воно стало буденним. Адже якщо роздрібний... АналітикаМіжнародний досвід 21 Червень 2019 1003
Досвід Otto: як торгівля по паперовим каталогам стала електронною комерцією Компанія Otto відмовляється від друку свого легендарного каталогу і переводить його в додаток. В даний час вже 97% всіх... E-commerceМіжнародний досвід 11 Червень 2019 523
Інфографіка: як покупці воліють спілкуватися з брендами Згідно з новим дослідженням агентства маркетингових сервісів Infogroup, 39,4% споживачів некомфортно почувають себе, коли... Міжнародний досвідМаркетинг 10 Червень 2019 435
IV Modern Retail Forum: майбутнє рітейлу — за єдиною системою з технологій інновацій та емоційного досвіду Якими були головні акценти четвертого (і другого в цьому році) Modern Retail Forum. Подія, організована міжнародною компанією... Міжнародний досвідНовини 7 Червень 2019 992